- ارسال کننده: حامد .کبیری تاریخ: ۹۱/۰۴/۰۹

جلوگیری از تضییع بیت المال از جمله عملکردهای دادسرای میانه

حسین محرمی در مصاحبه با ایرنا به مناسبت هفته قوه قضائیه با بیان عملکرد دادستانی میانه از ورود 4840 فقره پرونده به دادستانی و مختومه شدن 4616 فقره از آنها طی سه ماهه اول سال جاری خبر داد.

وی مبارزه با پدیده زشت زمین خواری ، برخورد شدید با اراذل و اوباش و مخللین آسایش  مردم برای عبرت سایرین ، دفاع از بیت المال و اموال عمومی از جمله بسترهای رودخانه ، مراتع ملی اراضی دولتی تصرف شده توسط اشخاص ، حل مشکل معارضین کمربندی شمالی ، طرح راه آهن میانه - اردبیل و حل مشکلات حقوقی اجتماعی طرحهای دولتی و همکاری با ادارات برای اجرایی شدن طرحها در اسرع وقت و عدم تضییع بیت المال را از جمله عملکردهای دادسرای میانه عنوان کرد.

محرمی تخریب بیش از 20 واحد ساخت و ساز غیر مجاز اعم از منازل مسکونی و گاوداری  در انتهای شهرک امام و تخریب 1 واحد  خانه فساد و1 مرکز استعمال مواد با حضور دادستانی در راستای امنیت و آسایش مردم و احداث کمپ ترک اعتیاد ی به نام دهکده رهایی میانه که از لحاظ تجهیزات و امکانات در سطح استان بی نظیر است را از دیگر عملکردهای دادسرا خواند.

دادستان میانه از مردم خواست تا مسائل کوچک و جزئی را به صورت ریش سفیدانه در بین خود حل کرده و با پرونده های جزئی اوقات رسیدگی به پرونده های بزرگ را تضییع نکنند همچنین در مورد اراذل و اوباش و مراکز فساد مورد مشاهده و اطلاع خود استشهاد نامه ای  در محل تنظیم کرده و برای رسیدگی و اقدام لازم به دادسرا ارجاع دهند.

وی در پایان به خانواده ها تاکید کرد تا مراقب فرزندان خود و خصوصا شرب خمر آنها باشند زیرا ریشه اکثر جرائم درشرب خمر است.

محرمی در پایان  از مسوولین ادارات و ارگانهای دولتی خواست تا بر حفظ اموال عمومی تحت حیطه خود حساسیت داشته و تدابیر لازم برای حفظ آنها از تصرفات اشخاص حقیقی و حقوقی به عمل آورده و در صورت نیاز به اقدام قضایی در اسرع وقت اقدام نمایند.

1
1