- ارسال کننده: محمود زرین تاریخ: ۹۱/۰۴/۰۹

جامعه ای که در آن ظلم حاکم است سرانجامی ندارد.

رییس دادگستری شهرستان میانه گفت: جامعه با کفر ممکن است به حیات خود ادامه دهد اما جامعه ای که در آن ظلم حاکم است سرانجامی ندارد.

محمدعلی باقری در همایش کارکنان قوه قضائیه شهرستان ، مسئولین و جمع کثیری از مردم به مناسبت هفته قوه قضائیه ضمن گرامیداشت این هفته و تبریک اعیاد شعبانیه ، با اشاره به جایگاه قوه قضائیه در نظام جمهوری اسلامی و وظایف آن افزود: قوه قضائیه پشتیبان حقوق فردی ، اجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت و دادگستری مرجع رسیدگی به تظلمات ، شکایات و تعدی هاست.

وی از همکاری نزدیک دادگستری شهرستان با ادارات و نهادها در اجرای پروژه های ملی و عمرانی خبر داده افزود:امروز شاهد اجرای مطلوب پروژه ها در سایه حمایت دستگاه قضایی هستیم.

باقری موضوع طلاق و اختلافات خانوادگی ، ملکی ،ایراد ضرب و جرح عمدی                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     ، صدمات غیرعمدی ، سرقت ، مواد مخدر و مزاحمت تلفنی را بیشترین حجم پرونده های وارده به دادگستری خوانده و حل این مشکل را نیازمند کمک و مساعدت روحانیت محترم ، خانواده ها،نهادهای فرهنگی و اجتماعی عنوان کرد.

رییس دادگستری شهرستان میانه در ادامه تاکید کرد: خواسته قوه قضائیه از ملت شریف ایران ، مسئولین ادارات ونهادها ، خانواده ها ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر مجموعه های فرهنگی و مذهبی ، چاره اندیشی در رفع معضلات جامعه است.

وی همچنین از مردم خواست فریب افراد کلاهبردار را نخورده و در نهایت به حکم دادگاه احترام بگذارند زیرا آنها با مراجعه به قانون و بر اساس تجربه و دانش ، صحیح ترین حکم را صادر می کنند.

1
1