- ارسال کننده: روابط عمومی شهرداری میانه تاریخ: ۹۱/۰۴/۰۲

باغبان گلهای میانه به آسمان پر کشید

 
 
باغبان گلهای میانه به آسمان پر کشید

مهندس صادق مولایی جوان شایسته ای که شهر میانه زیباییهایش را مدیون اوست به دیار باقی شتافت.
سر و کارش با گل بود و درخت، عشقش سبزه بود و آب و فواره، و چراغ های رنگی که روح زندگی را در دل تاریک شب به کالبد شهر هدیه می کرد.
در حالیکه هنوز قله های رفیع موفقیت در انتطار قدم های استوار و اراده آهنین صادق بود اما مسئول جوان و مدیر توانای واحد فضای سبز و زیباسازی شهرداری میانه در اوج جوانی و برنایی راه ابدیت را در پیش گرفت.
همه بوته های سبز شهر او را می شناختند و در این سه چهار ماه گذشته بیشتر از هر زمانی نگرانش بودند. نگران از درد جانکاهی که در وجودش ریشه دوانده بود و جسم پولادین او را به مبارزه می طلبید و چه اندوهناک! که صادق به روی فرشتگانی که به دعوتش آمده بودند لبخند زد و همسفر بال فرشتگان، راه جهان بالا را برگزید.
صادق! زمانی که فضای سبز میانه را تحویل گرفت تنها سه پارک سبز در میانه وجود داشت و حتی یک متر مربع از رفوژهای شهر میانه چمن سبز نداشتند و حالا که می رود بیش از 10 پارک زنده و سرسبز در این شهر نفس می کشند و تمام رفوژهای سطح شهر آکنده از گل و سبزه چمن است.
زمانی که صادق شهر را تحویل گرفت دریغ از یک لامپ و یک حباب رنگی که به شهر زیبایی ببخشد و اکنون که می رود هر نقطه از شهر که پا گذاری نور است و روشنایی و حباب های رنگی درخشانی که به کودکان این شادی و نشاط را هدیه می کنند.
بی شک نام صادق به عنوان لایق ترین مدیر فضای سبز شهر میانه در اذهان عموم مردم ماندگار خواهد شد.

 

1
2
3
4
1 2 3 4