- ارسال کننده: محمود زرین تاریخ: ۹۱/۰۴/۰۲

طرح هجرت 3 درآموزش وپرورش شهرستان ميانه كليد خورد

مراسم افتتاح اردو هاي طرح هجرت 3 بسج دانش آموزي با حضور 350 دانش آموز و15 مربي در محل سالن اجتماعات آموزش وپرورش ميانه برگزار شد.

 

بايگان مدير آموزش وپرورش شهرستان ميانه با عرض خير مقدم و تبريك ولادت با سعادت حضرت امام حسين (ع) و روز پاسدار و ميلاد حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز با اشاره به اردوهاي طرح هجرت 3 بيان داشت : زماني كه درمدرسه كار مي كنيد بدانيد كه اين مدارس مال شماست و بايد در حفظ بيت المال كوشا باشيد ودر زيباسازي مدرسه نهايت دقت را بعمل آوريد چرا كه وقتی مدرسه ای با زحمت و تلاش دانش آموزان بازسازی، رنگ آمیزی و تعمیر می شود، حفظ و حراست از آن نیز به وسیله دانش آموزان مدرسه به خوبی انجام و خسارت کمتری به آن وارد می شود.
مدير آموزش وپرورش  با اشاره به اهداف طرح هجرت 3 ، پیروی از فرامین مقام معظم رهبری و  غنی ‌سازی اوقات فراغت دانش ‌آموزان، استفاده بهتراز  نیروی جوانی و نشاط دانش آموزان ، خدمات رسانی و کمک به محرومان جامعه، كمك به دولت عدالت‌محور، تقويت فعاليت‌هاي گروهي ، تلاش براي زنده نگه داشتن شور انقلابي، تقويت روحيه ايثار، فداكاري، برادري، اعتماد به‌نفس و مشاركت و نشاط را از مهم‌ترين اهداف برپايي اردوهاي جهادي طرح هجرت 3 خواند.
بايگان در پايان توصيه كرد:اگر مي خواهيد موفق باشيد  در اول هر كاري به نماز توجه كنيد و در تحصيل علم جدي باشيد و در كنار تحصيل ايمان خود را تقويت كنيد
احمدزاده فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه ميانه در سخناني بيان داشت : اجرای این طرح با برکات و ثمرات زیادی همراه است و می تواند علاوه بر غنی ‌سازی اوقات فراغت  با هجرت به مناطق محروم  ، آنها را از نعمت هاي كه محروم هستند برخوردار سازيم فرمانده بسيج در ادامه ياد آورشد كه : طرح اردوی هجرت 3 فرصتی مغتنم برای دانش آموزان است که خود رابرای حضور در صحنه های بزرگتر و جهادی(جهاد اكبر و  جهاد اصغر) آماده کنند. در اين طرح دانش آموزان در عرصه های مختلف با توجه به مهارت آنها به‌ کارگیری خواهند شد تا از تجربیات آنها استفاده بهینه شود.
وي در ادامه بيان داشت كه: دانش آموزان باحضور در اردوهای طرح هجرت علاوه بر خدمت رسانی به مردم مناطق کمتربرخوردار در دوره های آموزشی اعتقادی، بصیرتی و اخلاقی نیز شرکت می کنند.
گفتني است كه: اردو هاي طرح هجرت 3از اول تير ماه در مدارس آموزش وپرورش شهرستان ميانه شروع مي شود.

1
1