- ارسال کننده: اسماعیل مختاری تاریخ: ۸۹/۱۰/۱۶

دو خبر در مورد سایت

خبر اول :

آقای جلال علی اصغری ( http://eblis87.miyanali.com )  به جمع مدیران میانالی پیوستند.

فعلاً مدیریت قسمت های ((غیره)) و ((عکس)) با ایشان هست. پس بنده دوباره خودم را از این بخش ((غیره)) به بخش دیگری ؟ بدرقه می کنم. فقط اگر چند هفته ی دیگر دوام بیاوریم! کار مدیران بخشها آسانتر خواهد شد. الان مدیریت مطالب و نظرات در بعضی بخشها به دلیل تراکم بالای مطالب سخت شده و یکی از سخت ترین بخشها به آقای علی اصغری سپرده شده است . امیدوارم سختی کار در ابتدا باعث نگرانی شان نشود.
اگر می خواهید با مدیران بخشها همکاری کنید چند نکته ای که در زیر اشاره خواهم کرد را جدی بگیرید.


خبر دوم :

امکان محدود کردن یا محدود نکردن افراد لوگین نشده برای ارسال نظر در مطالبتان ایجاد شده و بصورت اختیاری درآمد.
با ورود در قسمت ((تغییر مشخصات و رمز ورود)) در صفحه شخصی تان می توانید یکی از دو گزینه ی زیر را انتخاب کنید :

امکان نظردهی افراد لوگین نشده:

1- افراد لوگین نشده بتوانند نظر دهند.
2 - فقط افراد لوگین شده بتوانند نظر دهند.

به صورت پیش فرض، گزینه ی دوم برای همه ی اعضا فعال شده است.

بخاطر قرار گرفتن در ایام امتحانات که بیشتر اعضای دانش آموز و دانشجو ی میانالی را درگیر خود کرده، فکر نمی کردم مهندس عزیزی بتوانند در این فرصت این تغییر را انجام بدهند، بالاخره ما همیشه منتظر غافلگیری های ایشان هستیم!

یکی از اعضا در اظهار نظری اشاره کرده بودند که اول باید برنامه سایت کامل و جامع نوشته می شد و بعد مورد استفاده قرار می گرفت. در پاسخ باید بگویم که نظر شما کاملاً صحیح هست ولی جایی هم برای اعمال تغییرات بعدی باید در نظر بگیرید. دو سال قبل چطور می شد شرایط امروز را حدس زد مگر اینکه تجربه ی اداره سایتی در این حد را از قبل داشته باشیم. وقتی اعضا خواستار اعمال تغییراتی می شوند یا بعداً نیاز به انجام تغییراتی را لازم می بینید باید تغییرات اعمال شوند. بعضی امکانات لازم مانند انجمن ها در اولویت کاری مدیرمان هست فقط دعا کنید خودتان و مهندس با موفقیت امتحانات را پشت سر بگذارند تا فرصت همکاری بیشتر داشته باشیم.


چند نکته :


1 - لطفاً از ارسال بیش از یک مطلب در  هر روز برای هر بخش، خودداری نمایید. راه حل پیشنهادی ما برای ارسال چند مطلب بصورت همزمان، قرار دادن مطالب مشابه در یک پست می باشد.
2 - لطفاً برای رعایت حقوق نویسندگان و دلایل دیگر، از ارسال مطالب بدون ذکر منبع خود داری نمائید. (ایمیل، گوگل و نام وب سایت منبع محسوب نمی شود)اگر مطلب از وب سایتی کپی شده باشد نشانی آنرا (نه نام وب سایت) در قسمت منبع یا داخل متن استفاده نمائید. اگر مطبی بصورت ایمیل به دست شما رسیده با جستجو در وب سایتها منبع و مأخذ آنرا در صورت وجود بیابید. منبع می تواند کتاب یا مجله و ... باشد که می توانید آنرا در حد امکان بطور کامل در داخل متن معرفی نمائید.
3 - هنگام ویرایش نظرات، نظرخودتان را با خطی جدا کنید و با نوشتن نام مشخص کنید که نظر و جواب از کیست.
4 - مطالب ارسال شده برای هر بخش معمولاً فقط یکبار در طول روز بررسی می شوند.
5 تورکی نوشته شدن مطلب دلیل بر مربوط شدن آن به بخش آذربایجان نمی باشد. مثلاً اشعار ترکی هم در بخش ادبی قرار می گیرند و سایر مطالب هم به همین صورت.
6 - بخش مناسب هر مطلب را از بین بخشهای میانالی انتخاب نمائید ، فقط مطالبی در قسمت غیره قرار می گیرند که بخش مناسبی برای آنها در نظر گرفته نشده باشد.
7 - مدیران بخش ها، تنها موظف به پاسخگویی به پیامهای مرتبط با مسائل سایت می باشند.
8 - از اعضا و کاربران غیر عضو خواهشمندیم در استفاده از امکانات وب سایت رعایت حدود قانونی و شرعی و عرفی را بنمایند.

9 - از اعضا خواهش میشود از ارسال پیغام های دعوت به دیدن و نظر دادن به پست های ارسالی برای مدیران بخشها خودداری کنند مگر در موارد ضروری . چون خودشان به ترتیب مطالب بخش خودشان را می خوانند و به علت تراکم کاری شاید اصلا فرصت دیدن مطالب سایر بخشها را نداشته باشند.

================================
قوانین سایت
http://www.miyanali.com/law.php

قوانین تائید مطالب در میانالی
http://paiamnice2000.miyanali.com/480

سوالات متداول در مورد سایت میانالی 
http://paiamnice2000.miyanali.com/513
================================

و با درود بر شما و رحمت خداوند ....