- ارسال کننده: محمود زرین تاریخ: ۹۱/۰۳/۳۱

استخدام در دستگاههای اجرایی استان و چند خبر دیگر

باشگاه بدنسازي در سالن ورزشي فرهنگيان آموزش وپرورش ميانه افتتاح شد 

بمنظور تقويت سلامت جسماني و بالا بردن توان بدني همچنين ايجاد روحيه شادابي و تحرك در همكاران فرهنگي و دانش آموزان و جلوگيري از بيماري هاي كم تحركي و قلبي عروقي ، باشگاه بدنسازي در سالن ورزشي فرهنگيان آموزش و پرورش ميانه افتتاح شد.

 

به گزارش روابط عمومي آموزش وپرورش ميانه باشگاه بدنسازي در محل سالن ورزشي فرهنگيان جدا از سايرفعاليت هاي ورزشي كه قبلا در سالن فرهنگيان فعال بود افتتاح شد و بالغ بر70000000ريال اعتبارجهت خريد وسايل و تجهيزات اين باشگاه هزينه شده است كه در مراسم افتتاح اين باشگاه از عوامل زحمت كش اين باشگاه با اهداء لوح تقدير تجليل بعمل آمد.

 

 تكرار/ به منظور تامين نيروي انساني؛ دستگاه‌هاي اجرايي آذربايجان شرقي استخدام مي‌كنند

17 دستگاه اجرايي استان آذربايجان شرقي به منظور تامين نيروي انساني خود از بين متقاضيان واجد شرايط بومي استان استخدام مي‌كنند.

 

به گزارش اداره كل منابع انساني و تحول اداري استانداري آذربايجان شرقي، آزمون عمومي و تخصصي براي استخدام 522 نفر نيروي جديد براي 17 دستگاه اجرايي استان برگزار خواهد شد.

اين آزمون با هدف تقويت وظايف حاكميتي و توسعه مناطق كمتر توسعه يافته، روز جمعه 23 تير 1391 توسط استانداري آذربايجان شرقي برگزار مي‌شود.

اداره كل منابع انساني و تحول اداري استانداري اعلام كرده است كليه متقاضيان واجد شرايط بومي استان آذربايجان شرقي مي‌توانند متناسب با احراز شرايط مدرك تحصيلي، هر يك از پست‌هاي سازماني مرتبط با رشته‌هاي شغلي مندرج در آگهي اين آزمون را انتخاب و ثبت‌نام نمايند.

 متن كامل آگهي اين آزمون صرفا از تاريخ 1/4/91 الي 15/4/91 از طريق پايگاه اطلاع‌رساني استانداري آذربايجان شرقي و نشاني اينترنتيwww.estekhdamazsh.ir قابل دسترس خواهد بود.همچنين بنا به اعلام اداره كل منابع انساني و تحول اداري استانداري، 5 درصد از سهميه استخدام در قالب هر دستگاه به ايثارگران و خانواده‌هاي آنان و 3 درصد نيز به معولان تحت پوشش بهزيستي استان تخصيص مي‌يابد

 

اهتمام جدی در روند توسعه بخش کشاورزی از اولویت کار دهیاران است

 

 بخشدار مرکزی میانه گفت: ازاولويت كار دهياران بعنوان متولي امورات روستايي علاوه بر پيگيري مسائل روستاي خود ، اهتمام جدي در روند توسعه بخش كشاورزي در راستای كارآفريني و حمايت از سرمايه محلي خواهد بود.

 

محمدرضا مشایخی اين مطلب را در جلسه مشورتي دهياريهاي بخش مركزي و با حضور مديران آموزش و پرورش ، بنياد مسكن و كميته امداد شهرستان عنوان كرده افزود: در راستاي تحقق عملي منويات مقام معظم رهبري در فرهنگ عمومی جامعه‌‌ باید تولیدكنندگان را به عنوان پیشتازان عزت و استقلال جامعه معرفی كرده و تكریم از كسانی را كه در این صحنه تلاش می‌كنند رادر ارزش‌های جامعه قرار دهیم.
در اين جلسه نسبت به برنامه ريزي در جهت ريشه كني بي سوادي ، ترويج فريضه زكات و نحوه جمع آوري آن در روستاها ، روان سازي امورات ساخت و ساز مسكن روستايي و طرح هادي در روستاها مطالبی مورد بحث و تصویب قرار گرفت.

 

 

سپاه مقدس ترین نهادی است که در خدمت مردم است

 

 

سرهنگ عباسقلی احمدزاده عملکردهای چشمگیر و باورنکردنی سپاه در طول چند دهه عمر انقلاب را برشمرده ، اجرای طرح های بزرگی همچون پروژه های راه سازی ، سدسازی ، عمران و آبادانی کشور همچنین ایجاد امنیت و تولید علم را خاطرنشان کرده افزود: دستاوردهای سپاه ، دشمن را متحیر کرده و آنان را بر آن داشته تا در رسانه های جمعی خود نسبت به تخریب این ارگان انقلابی اقدام نماید لذا روحانیت باید ضمن تبیین و بصیرت دهی مردم بر توطئه های دشمنان جهت تخریب سپاه و سپاهیان ، مردم را بر عملکردهای سپاه آگاه تر نمایند زیرا سپاه مقدس ترین نهادی است که در خدمت مردم است .
در این همایش که ائمه جماعات و روحانیون شهرستان میانه در حسینیه سپاه ناحیه میانه گرد هم آمده بودند تا ضمن آگاهی از برنامه های هفته پاسدار آمادگی لازم را در خصوص تبیین جایگاه سپاه و عملکرد آن در نظام جمهوری اسلامی کسب نموده و در منابر و همایشات عمومی بر مردم بازگو نمایند حجت الاسلام تقوی آزاد مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه ضمن گرامیداشت هفته پاسدار بر نقش متقابل سپاه و روحانیت در کنار هم تاکید کرده گفت : وعظ و خطابه باید با دفاع از اسلام همراه بوده و آمیخته با سیاست صحیح توام با بصیرت باشد تا راهنمای مردم شود و در این بین پیوند روحانیت با سپاه نقشی کلیدی دارد چرا که این پیوند ناگسستنی بوده و پیروزی دشمن را در جنگ نرم ، ناممکن و نابودی آنان را آسانتر و سریعتر خواهد کرد.

1
1