- ارسال کننده: بچه فهیم شهر تاریخ: ۹۱/۰۳/۳۱

بازگشت منم بسوی اوست...

با یاد او

 

بازگشت منم بسوی اوست...

از بدو آفرینش آدمی،جملات زیادی در مورد مرگ و حیات ابدی شنیده و خوانده ایم.و اینکه در دین مبین اسلام احترام  و یاد کردن از کسانی که دستشان از این دنیا کوتاه شده تاکید زیادی شده ولی....

 امروزه دیگر احترام به از دنیا رفتگان جای خود را به افراط و مرده پرستی و هزار و یک رسم و رسوم و تشریفات من در آوردی داده و نمونه بارز این تشریفات چاپ بنر و اعلامیه از طرف دوستان،آشنایان،بستگان گرفته تا شرکت ها،تعاونی ها و .... که هیچ دردی هم از دردهای فرد رخت بسته از جهان  دوا نمی کند و برای بازماندگان اسباب زحمت که چسباندن همین حجم اعلامیه نیاز به چند تیم با تقسیم مسیرهای شهر انجام شدنی ست و از آنجایی که مکانهای کافی برای چسباندن اعلامیه در سطح شهر وجود ندارد،اغلب بر در و دیوار مردم چسبانده میشود و موجبات نارضایتی شهروندان میگردد.

در هر حال چندی پیش بود که دیدن بنر زیر در مراسم ترحیم پدر یکی از دوستانم باعث نوشتن همین مطلب شد که امیدوارم این گونه حرکت ها فراگیر شده و ابراز همدردی کنندگان هزینه چاپ بنر و اعلامیه ها را به حساب موسئسه خیریه ای که چند وقتی ست در شهرمان به فعالیت مشغول شده (واقع در خیابان بانک ملی) واریز کنند تا احیانا ثوابی هم داشته یاشد شامل حال آن عزیز از دنیا رفته شود و ذخیره آخرتی برای خود.

 

 

 

 

1
2
1 2