- ارسال کننده: محمود زرین تاریخ: ۹۱/۰۳/۳۰

برگزاری سومین جلسه شورای آموزش و پرورش در شهرستان میانه

خلفاپور فرماندار شهرستان و رئیس شورای آموزش و پرورش میانه در سخنانی با اشاره به جلسه شورای برنامه ریزی استان گفت: شورای برنامه ریزی استان در خصوص نوسازی مدارس شهرستان میانه تصمیمات خوبی گرفته است که در آینده نزدیک به اطلاع خواهد رسید.

 

 فرماندار میانه در ادامه در خصوص سرویس مدارس و افزایش قیمت کرایه ها یادآور شد که :فعلاً تصمیم گیری در این زمینه زود است چرا که حمل و نقل از اساسی ترین موضوعاتی است که در قیمت سایر کالاها موثراست.

وی سپس در خصوص هوشمند کردن مدارس از طریق ادارات ، جذب بودجه عمرانی استانی و کشوری مطالب مبسوطی را بیان داشت و افزود : در جذب اعتبارات کشوری، انتظار ما از نمایندگان محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی خیلی زیاد است و ما امیدواریم که در برنامه های کمی و کیفی آموزش و پرورش موثر واقع شویم.
عیسی زاده نماینده امام جمعه ميانه در شورای آموزش و پرورش در خصوص آرامش در قرآن ،آرامش موقت و دائمی در قرآن ، نمونه و آثار آرامش و الگوهای آرامش در قرآن مطالب مبسوطی را بیان داشت و افزود: یاد خدا ، آگاهی از تاریخ ،اقامه نماز و پرداخت زکات و مشاهده حقایق و استقامت بر ایمان از عوامل آرامش دائمی و کفران نعمت و احساس خطر و شرک از عوامل سلب آرامش هستند.

بایگان مدیر آموزش و پرورش و دبیر شورا با ارائه گزارشی از عملکرد آموزش و پرورش گفت : ثبت نام دانش آموزان ابتدایی تا پایان خرداد ماه تمام می شود و از اول تیر تا15 تیرماه از کلیه دانش آموزان مدارس راهنمایی و متوسطه ثبت نام بعمل خواهد آمد. مدیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه امسال سازماندهی نیروی انسانی در مقاطع راهنمایی و متوسطه کلی خواهد بود افزود:در مقطع ابتدایی جا به جایی نیرو فقط برای کسانی است که متقاضی سازماندهی هستند. وی سپس با اشاره به بازنشستگی پیش از موعد یاد آورشد: امسال بازنشستگی پیش از موعد برای آقایان 25 سال و برای خانمها20 سال می باشد که نیروهای مازاد و کسانی که بیماری صعب العلاج دارند برای بازنشستگی دراولویت هستند. بایگان مدیر آموزش و پرورش میانه در ادامه در خصوص تجهیز مدارس به لپ تاپ – ویدئو پروژکتور –اسکنر – دستگاه تکثیر و دزدگیر و همچنین سامان دهی فضاهای آموزشی تخفیف 50 درصدی حامل های انرژی مصرف در مدارس – تأسیس مدرسه شاهد در میانه – طرح سنجش دانش آموزان بدو ورود به دبستان مطالب مبسوطی را بیان داشت و ابراز امیدواری کرد که امسال انشاء ا... سه باب نمازخانه از طریق شهرداری در مدارس شهرستان میانه ایجاد خواهد شد.

1
1