- ارسال کننده: محمود زرین تاریخ: ۹۱/۰۳/۲۸

خلفاپور :در پي همايش سرمايه گذاري كه در تهران برگزار شد قريب به 30 سرمايه گذار به شهرستان آمده اند

تقي خلفاپور در همايش بهره برداران كشاورزي و تجليل از توليدكنندگان برتر گفت: من براي كارشناسان و نظر آنها ارزش قائلم به شرطي كه مدير با كار او همراه شود زيرا كار كارشناس لازم اما كار مدير واجب است .

وي با اشاره به مدل ميداني مديريتي دولت دهم دكتر احمدي نژاد ، همه مسئولين استاني و شهرستاني را موظف به حمايت از دولت و پيروي از شيوه مديريتي ايشان و دولتشان عنوان كرد.

خلفاپور اضافه كرد:در پي همايش سرمايه گذاري كه در تهران برگزار شد قريب به 30 سرمايه گذار به شهرستان آمده و بيشتر به بخش كشاورزي توجه دارند كه در اين راستا از مدير جهاد كشاورزي مي خواهم تا به حوزه هاي مورد نظر سرمايه گذاران در بخش كشاورزي توجه ويژه داشته باشند همچنين از نمايندگان درخواست مي كنم كه قوانين دست و پاگيري را كه نياز به اصلاح دارند در مجلس اصلاح كنند.                                                                                                                                  

 وي تاكيد كرد بعضي از مسائل در استان و برخي در شهرستان قابل حل بوده و تنها نياز به پيگيري ميداني مديران و مسئولان شهرستان دارد.                                                                                                                                            

فرماندار شهرستان ميانه در ادامه پايين ترين قيمت نان در سطح استان را از آن شهرستان ميانه عنوان كردو گفت: در سطح استان قيمت هركيلو نان 1250 تومان است كه در شهرستان ميانه با قيمت 1125 تومان در كيلو به فروش مي رسد.                                                                                                                          

در اين همايش از 9 نفر از توليدكنندگان برتر بخش كشاورزي شهرستان در توليد سيب ، گوجه فرنگي ، برنج ، گاوداري صنعتي، كشت لوبيا و گندم با اهداء لوح و جوايزي تجليل بعمل آمد.

1
1