- ارسال کننده: محمود زرین تاریخ: ۹۱/۰۳/۲۸

نجات مملکت،ارزشها و انقلاب اسلامی در حمايت از توليد کننده است

 نماینده مردم میانه گفت: اگر ایمان داریم که نجات مملکت، ارزشها و انقلاب اسلامی در حمایت از تولید کننده است باید تمام امکانات لازم را در اختیار تولیدکنندگان قرار دهیم.

 محمدعلی مددی در همایش بهره برداران کشاورزی و تجلیل از تولیدکنندگان برتر به مناسبت هفته جهاد کشاورزی ،جلسات فرمایشی را سبب نگرانی  تولید کننده از عملکرد مسئولین و دموکراسی حاکم بر ادارات خواند.

وی حمایت واقعی از تولید کننده را در دادن امکانات مورد نیاز کشاورزان در چهار چوب قانون و آنچه در حوزه اختیارات مسئولين است گفت:پتانسیلهای قوی و توانمندی در شهرستان میانه است که نیروهای کارشناسی خصوصا کارشناسان جهاد کشاورزی ازجمله این پتانسیلها به شمار رفته و ثابت کرده اند که می توانند تغیير و تحولات اساسی و بنیادین در بخش کشاورزی بیافرینند.

مددی  اضافه کرد:اگر امروز در بحث  تولید برنج،گوجه،گوشت سفید و در تولیدات باغی مانند سیب حرف اول را در سطح استان می زنیم همگی در اثر زحمات دلسوزانه کارشناسان جهاد کشاورزی  حاصل آمده اما در راستای صنایع تبدیلی کار ی انجام نداده ایم.

وی با بیان اینکه یک سوم آبهای سطحی استان درمیانه است گفت:با این وضعیت کم کم شا هد شروع جنگ آب در دنیا هستیم ،گرچه آب سرمایه فرا ملی است اما نتوانستیم از این سرمایه که عصای دست تولید کننده است استفاده بهینه ببریم به طور مثال تا اكنون وبا وجود آبگيري سدها  32 هزار هکتار از پایاب آنها بلا تکلیف مانده است.

نماینده مردم میانه در مجلس اضافه کرد:تا زمانی که عملا" وارد جریان نشدیم به صورت  شعاری نخواهیم توانست اهداف مقام معظم رهبری را تحقق دهیم.

وی در ادامه اولویت کار دولت در سال جاری را حمایت از بخش کشاورزی و کشاورزان خوانده گفت: حمایت باید به صورت منطقی ،قانونی،عملی ودرراستای کشاورزی پایدار باشد.

1
1