- ارسال کننده: روابط عمومی شهرداری میانه تاریخ: ۹۱/۰۳/۲۴

تغییر زمان نشست خبری شهردار میانه با اصحاب رسانه و مطبوعات

نشست خبری شهردار میانه با اصحاب رسانه و مطبوعات

 ساعت 11 قبل از ظهر روز شنبه و همزمان با روز جهاد سازندگی خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان میانه از طرح ها و پروژه های شهرداری این شهر بازدید می نمایند.

روابط عمومی شهرداری میانه با اعلام این خبر افزود: پیرو اعلام قبلی در خصوص نشست خبری شهردار میانه با اصحاب رسانه و مطبوعات این شهرستان ساعت 11 قبل از ظهر روز شنبه 27 خردادماه نشست خبری شهردار میانه در محل سالن جلسات شهرداری برگزار می شود.

بنابر اعلام روابط عمومی شهرداری میانه، بازدید خبرنگاران مطبوعات و سایت های محلی میانه از طرح ها و پروژه های در حال اجرای شهرداری میانه به همراه شهردار از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای این نشست خواهد بود.

روابط عمومی شهرداری میانه از عموم فعالان عرصه خبر و رسانه های نوشتاری و مجازی شهرستان میانه برای حضور در این نشست دعوت کرده است و هیچگونه محدودیتی برای حضور خبرنگاران و وب نویسان شهرستان برای شرکت در این نشست وجود ندارد.

اصلاح خبر:

بنابر اعلام روابط عمومی شهرداری میانه در پی تماس های برخی از همراهان سایبری و اصحاب جراید و اعلام اینکه امکان حضور آنان در این نشست به دلیل شرایط خاص زمانی ممکن نمی باشد؛ لذا ضمن پوزش از عزیزانی که آمادگی حضور در این برنامه را داشتند، به اطلاع می رساند برگزاری نشست خبری به زمان دیگری موکول گردید تا زمینه حضور تعداد بیشتری از عزیزان خبرنگار و فعالان سایبری در این نشست فراهم شود.

 زمان قطعی این برنامه در اطلاعیه های بعدی روابط عمومی شهرداری به اطلاع ارباب جراید و رسانه ها خواهد رسید.

1
1