- ارسال کننده: رضا امامی تاریخ: ۹۱/۰۳/۲۲

روابط عمومی ها و رسانه ها نیازمند حمایت مسئولین هستند

 

 

مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان میانه در همایش مسئولین روابط عمومی دستگاهای اجرایی استان گفت :امروز روابط عمومی ها متفاوت از گذشته است و با توجه به اینکه مدیران روابط عمومی ها را به عنوان نیاز سازمان قبول کرده اند در مدت کمی نسبت به گذشته نه چندان دور و در سایه حمایت مدیران پیشرفت خوبی داشته است.

محمود زرین گفت: ما شاهدیم روابط عمومی الکترونیک برای خود جا باز کرده و انتظارات متفاوت شده و یک روابط عمومی موفق باید در زمینه های متفاوت تبحر داشته باشد شاید چند سال پیش خبری از سایت های اطلاع رسانی ،سامانه های پیام کوتاه ، اینترنت ،تلفنهای پیامگیر علوم روز نبود .
 دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان میانه گفت :من با ایمان و باور کامل می گویم حوزه فعالیت روابط عمومی ها با 20 سال پیش بسیار متفاوت است بیشتر از 50کارگروه در جهت پیگیری و توسعه شهرستان با جلسات مکرر و ایام اله و مراسمی که در طول سال داریم برای همه روشن است.
وی افزود:حدود یک صد اداره موجود در شهرستان کمتر از انگشتان دست دارای پست روابط عمومی هستند و در فرمانداریها نیز با این تراکم کاری تنها یک پست کارشناسی روابط عمومی وجود دارد که جوابگوی نیازهای سازمان نیست از مسوولین امر خواست در جهت ارتقاء پست و ایجاد یک یا دو پست سازمانی دیگر فرمانداری ها را یاری کنند. 
ما شاهد هستیم نظام اسلامی ما در اکثر زمینه ها به موفقیت های چشمگیری دست یافته از طرف دیگر اجرای طرحهای مختلف دولت منجمله هدفمند سازی یارانه ها یا موضوع مسکن مهر چه کسی باور می کرد که این موارد اجرایی شود بحمداله همه کمک کردند و در این میان نقش رسانه ها و روابط عمومی ها قابل ذکر است و واقعاً موفق عمل کردند .
وی در پایان خاطر نشان کرد روابط عمومی ها در تمامی زمینه ها پیشاهنگ بوده اند در بحث فرمایش مقام معظم رهبری و نامگذاری سال و همچنین در راستای سیاست دولت برای اشتغالزایی و حمایت از تولید همچون گذشته و با توان بیشتر تلاش خواهیم کردو چشم امیدان به حمایت همه جانبه مدیران است.