- ارسال کننده: میانه ایها تاریخ: ۹۱/۰۳/۲۱

سونامی جدید از توهم تا واقعیت !

 

میانالیهای عزیز، مسئولین محترم :
بدلیل عدم وجود دستگاهها . تجهیزات  مناسب سی تی اسکن و رادیولوژی و ام ار آی در بیمارستانهای میانه و نیز عدم وجود نیروی کارشناس کادر در این قسمتهای بیمارستانی در آینده نزدیک میانه نیز از  موضوعاتی مثل کمبودهای متعدد درمانی و بهداشتی  و نیروی متخصص  زیاد خواهد دید.
مسئولین  شبکه بهداشت و درمان میانه چرا سعی نمی کنند تا حداقل همانند شهرهای کوچکی مانند هریس و بناب و ورزقان نیروی کارشناس در این زمینه جذب کند یعنی آنقدر میانه بیچاره شده که از آن شهرهای کوچک نیز باید عقب بماند.
در موقع مراجعه تعدادی از بیماران که اگر تشخیص بموقع  آنان نبود  فاجعه بزرگی برای تعدای از خانواده ها ی حادثه دیده تصادفات بوجود می آمد )و ما همراهانشان در موقع ترخیص برای تشکر از نیروهای موجود در آن قسمتهای مذکور بیمارستان جدید متوجه شدیم که طبق گفته مسئولین بیمارستان میانه همه آنها نیروی طرحی و ( موقت ) هستند و بعد از چند هفته اتمام طرحشان ، خواهند رفت.
آیا شبکه بهداشت آن موقع به فکر افتاده بدنبال بازنشستگان ! و نیروهای از کارفتاده بیمارستانی برای واحدهای سی تی اسکن و ... خواهد بود.
اکثر مراجعین به این بخشها نیاز فوری دارند چرا مسئولین شبکه بهداشت و درمان میانه و بیمارستانهای میانه دارند با جان مردم بازی می کنند.
بعوض جذب کادر اداری به جذب پرسنل کارشناس برای قسمتهای ضروری بیمارستانهای میانه بپردازند بهتر است.
امیدوارم که تذکر جدی امام جمعه محترم به گوش مسئولین شبکه بهداشت و درمان و بیمارستانهای میانه برسد.
از نمایندگان محترم شهرستانمان هم خواهشمندیم در این زمینه سلامت و بهداشت مردم جدی تر وارد میدان عمل شوند و نظارت و پیگیری با تمام توان داشته باشند بس است برای کل مملکت ! کار کردن خود میانه را نیز دریابید شما نمایندگان مردم میانه هستید نه مثل برخیها که می گفتند ما برای کل ایران کار می کنیم ! مگر رئیس جمهور یا وزیر بودند یا نماینده منتخب شهرستان! به هر حال انتظار داریم موضوع را به گوش مسئولین بهداشت و درمان استان و وزارت متبوعشان برسانند (حدالامکان به معاون پارلمانی وزارت بهداشت) منتقل کنند تا مجوز جذب نیروی کارشناس و متخصص برای بیمارستان میانه با همین نیروهای طرحی را اخذ نمایند تا بازهم شاهد نفوذ نیروها و جذب پرسنل غیر بومی در بیمارستان بهداشت و درمان میانه بجای فرزندان این میانه مظلوم نباشیم .
 شبکه بهداشت و درمان میانه نیز  یک سایت اینترنتی نیمه فعالی دارد که بیشتر یکطرفه است و اهالی میانه  بیشتر ترجیح می دهند  از طریق سایت خوب و وزین میانالی درد دلشان را به گوش مسئولان برسانند خدای ناکرده منکر خدمات دیگر مسئولین بهداشت و درمان و بیمارستان جدید میانه نیستیم (ولی علاج واقعه را باید قبل از وقوع پیش بینی و برطرف کرد )

آقایان عزیزی و مختاری و بهتری و نونهال وسایر مسئولین فعال انجمنها و کاربران فهیم میانالی ، خواهشمندیم این موارد به گوش نمایندگان جدید و مسئولین میانه و فرماندار فعلیمان برسانید.(خدا را گواه می گیریم که بغیر از درد دل رساندن هیچ منظوری نداریم  .  الحمدلله انتظارشغلی  هم نداریم   و  قانعیم  .

1
1