- ارسال کننده: ما هستیم تاریخ: ۹۱/۰۳/۱۲

ده سرمایه گذار بزرگ وارد میانه شدند .

نوشته شده توسط روابط عمومی فرمانداری شهرستان میانه    
جمعه, 12 خرداد 1391 ساعت 13:57 


فرماندارشهرستان ميانه با اشاره به اينكه تلاشهاي مسوولين در جلب و جذب سرمايه گذاران به نتيجه رسيده است از ورود ده سرمایه گذار بزرگ به شهرستان میانه خبر داد.


تقی خلفاپور در نشست شورای اداری شهرستان میانه در روز پنج شنبه گفت:در پي تلاشهایی كه نزديك به 2 سال دراین شهرستان انجام شد و در نهايت در 8 ارديبهشت سالجاري با برگزاری همايش سرمايه گذاري در تهران امروز شاهد آن هستيم كه 10 سرمايه گذار بزرگ وارد ميانه  شدند.
وی افزود : اين سرمايه گذاران در زمينه هاي ماشين و كاميون سازي ، كشت و صنعت ، تفرجگاه ، شيريني و شكلات ، سردخانه و ... فعاليت خواهند كرد همچنین بر اساس قول يكي از سرمايه گذاران ، بزرگترين مجموعه در 22 بهمن سال جاري به بهره برداري خواهد رسید.
خلفاپور با بیان اینکه در راستای سرمایه گذاری در شهرستان از همه علي الخصوص شوراي اداري انتظار كمك می رود گفت: تيمي با هماهنگي واحد صنايع در فرمانداري تشكيل شده که خارج از بوروكراسي اداري به استعلامات پاسخ خواهد داد زمینه های سرمایه گذاریهای بیشتر با جلب و جذب سرمایه گذاران فراهم آید.
گفتني است در اين جلسه عليرضا قويدل بعنوان رئيس زندان – مجيد محمدي رئيس شركت گاز – مجيد خاكسار به عنوان رییس راه و شهرسازي و علي احمديان بعنوان رئيس بنياد مسكن معرفي شده و از خدمات و تلاشهاي مسوولين قبلي قدرداني شد.
درادامه جلسه سرهنگ حسين مختاري جانشين ناحيه مقاومت بسيج به اجراي برنامه هاي بسيج سازندگي اشاره كرد و افزود: در راستاي تحقق فرمان مقام معظم رهبري و غني سازي اوقات فراغت جوانان و در جهت محروميت زدايي و تلاش در عرصه هاي سازندگي طرح بسيج سازندگي اجرا مي شود كه در این راستاايجاد شور و نشاط و ترويج تفكر بسيجي و معنويت افزايي انجام شده و انتظار داريم تا اعضاي محترم شوراي اداري در رسيدن به هدف کامل ما را ياري نمايند.
 
 

1
1