- ارسال کننده: اسماعیل مختاری تاریخ: ۸۹/۱۰/۰۸

تغییر در مدیریت بخشهای میانالی

 سلام بر همگی
بالاخره بعد از گذشت چند ماه از درخواست مدیر سایت و خودم برای داوطلب شدن عضوی از اعضا برای پذیرفتن بخش شعر و ادب و موسیقی وب سایت و سایر بخشها ،

خانم الهام راسخ   http://erasekh.miyanali.com

 مسئولیت بخشهای اخبار ورزشی ، بهداشت و سلامت و شعر و ادب  و موسیقی  را بر عهده گرفتند. ضمن آرزوی موفقیت برایشان و درخواست از اعضای سایت برای همکاری صمیمانه ، خودم را از بخش ادبی بدرقه می کنم و امیدوارم در بخشهای دیگر بتوانم در اداره سایت همراهی کنم.

(هر عضوی از اعضا که بخواهند بعنوان مدیر بخشی از بخشهای میانالی فعالیت کنند ضمن معرفی خود با نام واقعی می توانند پیشنهاد همکاری خود را برای مدیر سایت http://Azizi.miyanali.com  یا بنده ارسال نمایند. هم اکنون نیازمند یاریتان هستیم!)

چند در خواست از اعضای سایت و مخصوصاً اعضایی که علاقمند ارسال مطلب و نظر برای بخشهای مختلف خصوصاً بخشهای پرترافیک هستند ، دارم :

1- از ارسال بیش از یک مطلب در یک روز برای هر بخش خودداری نمایند وگرنه با پیامی مشابه متن زیر مواجه خواهند شد و مطلب دوم شان در صفحه قرار نخواهد گرفت ، مگر اینکه خودشان علاقمند باشند مطلب خاصی بدون قرار گرفتن در صفحه اصلی سایت در صفحه خودشان موجود باشد تا علاقمندان از آن بازدید نمایند در این صورت فعلاً محدودیتی در ارسال مطلب از طرف مدیر سایت اعلام نشده و وجود ندارد.

======================
سلام
با تشکر از ارسال مطلب به بخش ...
به دلیل استقبال زیاد اعضای سایت از بخش ... برای ارسال مطلب و برای اینکه مطالب ارسالی حداقل به مدت 24 ساعت در معرض دید باشد محدودیت تائید فقط یک مطلب در هر روز از هر عضو اجرا می شود. مگر در شرایطی که تعداد مطالب رسیده در روزهای خاصی کم باشد. مطالب ارسال شده در هر روز معمولاً یکبار در طول روز بررسی شده و در صفحه قرار می گیرند. راه حل پیشنهادی ما برای ارسال چند مطلب بصورت همزمان، ادغام و قرار دادن آنها در یک پست می باشد.
اگر به دلیل محدودیت یا ایراد در نوشته وعکس و . . .  مطلب مورد علاقه شما در صفحه اصلی سایت قرار نگرفت می توانید در روزهای بعد آنرا حذف و در پست جدیدی کپی و دوباره ارسال کنید تا همراه مطالب جدید نمایش داده شود. انجام این کار برای مطالب تائید شده ی قبلی ، قابل قبول نخواهد بود.
=======================

2- از ارسال مطالب بدون ذکر منبع خود داری نمائید. نوشتن منبع و مأخذ مطالب به تدریج در تمامی بخشهای وب سایت اجباری خواهد شد. اگر مطبی بصورت ایمیل به دست شما رسیده با جستجو در وب سایتها منبع و مأخذ آنرا در صورت وجود بیابید.
منبع می تواند کتاب یا مجله و ... باشد که می توانید آنرا در حد امکان بطور کامل در داخل متن معرفی نمائید.

======================================
لطفاً برای رعایت حقوق نویسندگان، منبع مطالب را بنویسید.
اگر مطلب از وب سایتی کپی شده باشد نشانی آنرا (نه نام آن) و در صورت استفاده از کتاب و مجله و ... ، معرفی کامل آنرا در قسمت منبع یا داخل متن استفاده نمائید.
======================================

3- با مطالعه قوانین ارسال مطلب در میانالی و رعایت آن ، مدیران بخشها را همراهی و یاری کنید. اگر ایرادی به موردی وارد می دانید با مدیر سایت تماس بگیرید تا رفع کنند ، مطمئن باشید این موارد چندین بار مورد مطالعه و بررسی دقیق اعضای فعال و مدیران سایت قرار گرفته و برای هر قانون و مقرراتی دلیلی وجود دارد که شاید برای رعایت نظم سایت باشد یا دلیلی فنی برای آن وجود داشته باشد.

================================
پیش نویس قوانین تائید مطالب در میانالی
http://paiamnice2000.miyanali.com/480
================================

این رو هم مدتی هست که درخواست کردم در صورت صلاحدید به قوانین اضافه نمایند، اگر هم اضافه نشد خودتان فکری برایش بنمائید:

((ورود به میانالی به منزله پذیرش قوانین و مقررات آن است.))

((مدیران وب سایت میانالی هیچ مسئولیتی در برابر خسارت مادی یا معنوی که به علت حضور در وب سایت یا استفاده از امکانات مختلف وب سایت به عضو یا کاربری غیر عضو، وارد شود، نمی پذیرند. شایسته است که اعضای وب سایت و کاربران غیر عضو در استفاده از امکانات وب سایت رعایت حدود قانونی و شرعی و عرفی را بنمایند.))

4- اگر از مدیر سایت و چند نفر عضو فعال سایت که به عنوان مدیران بخشها فعالیت می کنند برای بازدید مطلبتان دعوت کردید یا  پیامی ارسال کردید  و جوابی ندادند مطمئن باشید از تعداد زیاد پیامهای دریافتی نتوانسته اند پاسخ گویی کنند. اولویت کاری ایشان در وقت محدودی که دارند ، بررسی مطالب  بخشهای خود از نظر انطباق با قوانین سایت و مقررات ارسال مطلب و نداشتن ایراد ظاهری و قرار دادن آنها در صفحات هست و بعد بررسی نظرات ، بنابراین ممکن هست فرصتی برای مطالعه مطالب سایر بخشها نداشته باشند ولی در مورد سوالات شما درباره  سایت پاسخگو خواهند بود. 

و در آخر :

 مدیر وب سایت و مدیران بخشها انتظار تشویق و تشکر ندارند و برای دل خودشان روزانه از 2 تا 5 ساعت فعالیت مفید دارند. حالا از اینکه ممکن هست موقع خواب و خوراک هم به فکر مسئولیت شان در سایت باشند می گذرم. ممکن هست کسی نامش را دیوانگی یا عشق یا علاقه به کسب شهرت و ... بگذارد. این موضوع دلیل بر این نیست که اجازه پخش شایعه و توهین علیه مدیران و دلسرد کردن شان داده بشود. تمامی سوالات در مورد وب سایت تا امروز جواب داده شده و باز هم ان شاء الله جواب داده خواهد شد. هیچ فاصله ای بین مدیر سایت و مدیران بخشها و اعضا و کاربران وجود ندارد و تمام دیوارهای اینجا شیشه ای اند به ضخامت شیشه مونیتورتان.

سوالات متداول در مورد سایت میانالی
http://paiamnice2000.miyanali.com/513

 موفق باشید و به روز.