- ارسال کننده: هر از گاهی تاریخ: ۸۹/۱۰/۰۷

نفس نفس زنان به کجا ؟ چنین شتابان ؟!!!

سخن اول :درسته که شهر ما برای جوانان جویای کار امکاناتی ندارد ؛ تاسیساتی و کارخانجاتی که بتواند از هر 100 تا یکی رو سر کار ببره و نون شب اش رو بده اما تا دلت بخواد مدعی داره ! هر کی تهران نشین شده مدعی حق آب و گل از میانه است ! ولی کی به کار آید این همه ادعا های باطل نمیدانم . این مشکل عمده ی شهر ماست .

سخن دوم : این روزها رو وب میانالی با دیدن برخی کامنت ها آدم ناراحت تر میشود ؛ گاهی وب نویس های بزرگوار با اجازه نمایش نظراتی  اجازه توهین و تحقیر به شهر و همشهریانمان  را میدهند . قصد نصیحت کسی رو ندارم خودم نیازمند تذکرم اما دلم میخواست خواهشی بکنم ؛ حداقل جایی که برخی جملات و کلمات نیش دار را میتوان حذف کرد از بیان آنها پرهیز کنیم . نقد کنیم و تذکر هم بدهیم اما منصفانه .این وسط دانشجویان غیر بومی هم کم بی نقش نیستند . ( جسارت نشود حضور دانشجویان غیر بومی ؛  میهمان و عزیز ما هستند ) گاهی دانشجویان غیر بومی  به خود اجازه میدهند با ما چنان کنند که روا نیست . قصد ندارم نمونه هایی را عرض کنم اما اگر نمی بود بهتر بود .

سخن دیگر اینکه انتخاباتی  در راه است . هوشیارانه عمل کنید وبه انتخابات مجلس بر محور یت فرصت طلبان در میانه فکر کنید . آدم هایی که به قسم های خود پای بند نمانند از دین خدا بیرون شده اند آنان قاعدتا بر عهد خود نیز وفادار نخواهند ماند .  از بین کاندیداها به تایید کسی باشید که  از بطن مردم خاکی برخاسته باشد ومطمئن باشید قدر رای خواهد دانست . ما از متمولین هرگز کاری و تلاشی ندیدیم . امام ره راست گفته بودند که نماینده باید از جنس مردمش باشد ! (  در ایراد سخن به نمایندگان مجلس به همین مضمون )

 گول کسانی را هم نخورید که خود را پنجشنبه ها مسجدی و همدرد صاحب عزا نشان میدهند و هم اینک در روستاها در بوق و کرنا کرده اند که باز می ایند . خدا میداند چه گیرشان می اید از نمایندگی که این قدر شیفته و واله ان هستند . از اینان همین گیر ما آمده است که به فکر شهر و به فکر اشتغال مردم شهر نیستند که نیستند . بیایید آمار بگذارید چند نفر در خانه و همسایگی خود بیکار دارید . کامنت تذکر و تشکر نگذارید فقط کامنت تعداد بیکار بگذارید تا ...........  دریابند .