- ارسال کننده: اسماعیل مختاری تاریخ: ۸۹/۱۰/۰۷

چند خبر از هفته اول دی ماه

پنجشنبه, 02 دی 1389  

فرماندارشهرستان میانه  به افزایش قیمت سوخت اشاره کرد و گفت: برای اینکه مرغداران در فصل سرما و دوره های پرورشی مرغداریشان با مشکل روبرو نشوند گازوئیل با قیمت 1500 ریال  به مرغداران عرضه می شود.
خلفاپور در جمع مسئولان شهرستان میانه با بیان این که  اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها در شهرستان با همکاری مردم به آرامی به پیش می رود ، گفت: اجرای این طرح موجب اختصاص  اعتبارات بیشتر  به طرح های شهرستان و توسعه آن خواهد شد.


وی به اختصاص اعتبار  7400 میلیاردریالی رآهن میانه  تبریز اشاره کرد و افزود: این پروژه با اختصاص این اعتبار در ماههای آینده از پیشرفت خوبی برخوردار خواهد شد.
فرماندارشهرستان  میانه از وضعیت ورود یهای شهرستان انتقاد کرد و گفت: ورودیهای شهرستان ، تابلو شناسایی وضعیت آن شهرستان می باشند  که باید به بهسازی وبازسازی  ورودیها  رسیدگی شود.
در ادامه جلسه امام جمعه میانه  با انتقاد از عملکرد سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان در شهرستان میانه  گفت : این شهرستان با بیش از 270   اثر تاریخی و ملی مورد بی مهری مدیران این سازمان قرار گرفته است.
حجت الااسلام محمدرضا حامدی به دعوت چندین باره رییس این سازمان توسط ادرات  وارگان های شهرستان اشاره کرده گفت: ایشان مکررا این دعوتها را نادیده گرفته و به شهرستان ما بی اعتنا بوده اند.
وی   در ادامه خواستار اجرایی شدن مصوبات جلسات شهرستانی شد و گفت: مصوبات نباید در حد حرف و ارائه گزارش مانده و به اجرا نرسند.
وی بر ساخت و تجهیز خانه عالم  و اعزام علما برای روستا ها تاکید کردو گفت: خانه عالم روستای آونلیق آماده بهره برداری است.

 

دوشنبه, 06 دی 1389


فرماندار شهرستان میانه از بهره برداری  پل راه آهن میانه در صورت مساعد بودن شرایط جوی در دهه فجر سال جاری خبر داد.


خلفاپور در نشست کارگروه عمران وامور زیر بنایی شهرستان میانه با اظهار رضایت از عملکرد شهرداری در رسیدگی به امور شهری گفت: نباید شاهد هیچ راه خاکی یا آسفالت نشده در شهر باشیم.

وی در ادامه با تشکر از کسانی که در اجرای هدفمند کردن یارانه ها در حوزه های شهری و روستایی تلاش کرده اند گفت: در حوزه آرد و نان مشکلی نداریم و تنها مشکل جزئی در بحث سوخت است که با بازنگری و بازسازی موضوع در آینده ای نه چندان دور این مساله نیز رفع خواهد شد.
گفتنی است اجرای کمربند سبز در حاشیه رود خانه شهر چایی، چهار خطه نمودن محور میانه تا ورودی دانشکده فنی و مهندسی،تعریض محور میانه تا ورودی پل جدید راه آهن،ایجاد و احداث مبلمان،فضای سبز،آلاچیق و سنگفرش نمودن جلوی پادگان  ، 6 خطه نمودن و جابجایی تاسیسات از میدان پایانه تا سه راهی حسن آباد تامین روشنایی شهر در جاده ترانزیت از سه راهی حسن آباد تا تقاطع سه راهی خلخال از مصوبات مهم این جلسه 2 ساعته بود که فرماندارشهرستان میانه بر اجرای این پروژه ها در اسرع وقت با همکاری تمامی نهادها و ارگانها تاکید کرد.
  منبع و مأخذ : mianeh.gov.ir  فرمانداری شهرستان میانه 

منبع و مأخذ : mianeh.gov.ir  فرمانداری شهرستان میانه  (غیر از عکسهای پل راه آهن که خودم  دو هفته قبل تهیه کرده ام.)