- ارسال کننده: اسماعیل مختاری تاریخ: ۸۸/۱۱/۱۱

معرفی سه کتاب در مورد بمباران میانه

در مورد بمباران دبیرستان زینبیه و دبستان ثارالله میانه در سال 1365 چند کتاب نوشته شده است.

 اولین آنها کتاب (( نيمكت هاي سوخته )) است ، دومین کتاب «بوميان آسمان» شامل مجموعه خاطرات فاجعه بمباران دبيرستان زينبيه شهرستان ميانه در 12 بهمن سال 1365 است كه توسط شهين فرمان‌برجهادي و به صورت داستاني روايت شده است و سومین آنها (( راز یاس های کبود )) می باشد که داستانی از آن مربوط به یکی از شهدای این بمباران هست که در پست قبلی

(http://www.miyanali.com/miyanehpix/28) استفاده شد.

**********************

یاد و خاطره ی امام شهیدان، شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شهدای بمباران میانه را گرامی می داریم.

 خبر : 11  شهریور 1387
خاطرات بمباران دبيرستان زينبيه ميانه در سال 1365
«بوميان آسمان» شامل مجموعه خاطرات فاجعه بمباران دبيرستان زينبيه شهرستان ميانه در 12 بهمن سال 1365 است كه توسط شهين فرمان‌برجهادي و به صورت داستاني روايت شده است.
  
 معاون ادبيات و انتشارات بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس استان آذربايجان شرقي از چاپ اول كتاب‌ «بوميان آسمان» نوشته شهين فرمان‌برجهادي به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.
به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) ، حسين نجفي گفت: «بوميان آسمان» شامل مجموعه خاطرات فاجعه بمباران دبيرستان زينبيه شهرستان ميانه در 12 بهمن سال 1365 است كه توسط شهين فرمان‌برجهادي و به صورت داستاني روايت شده است.

 معاون ادبيات و انتشارات بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس استان آذربايجان شرقي گفت: «بوميان آسمان» سومين اثر فرمان ‌بر‌جهادي در حوزه دفاع مقدس است. از وي تا‌كنون كتاب‌هاي «يادنامه 200 شهيد منطقه حكم‌آباد تبريز» و «آموزگاران شهادت» (شامل زندگي‌نامه و خاطرات شهداي فرهنگي آذربايجان شرقي) به چاپ رسيده است.

http://www.sajed.ir/pe/index.php?option=com_content&task=view&id=10353&Itemid=331