- ارسال کننده: روابط عمومی شهرداری میانه تاریخ: ۹۱/۰۲/۲۵

در تداوم روند مبارزه با زمين خواري، رفع تصرف از زمين هاي شهرداري

در تداوم روند مبارزه با زمين خواري، رفع تصرف از زمين هاي شهرداري


با حضور و نظارت مستقيم رئيس دادگستري شهرستان ميانه حدود 6 هزار متر از زمين هاي شهرداري ميانه در مجاورت شهرك انديشه از تصرف افراد سودجو و زمين خواران خارج شد.
با تخريب تعدادي از مستحدثات غير مجاز كه توسط برخي از افراد سودجو در زمين هاي متعلق به شهرداري ميانه در مجاورت شهرك انديشه احداث شده بودند از بخشي از زمين هاي اين شهرداري رفع تصرف شد.
پيش از ظهر امروز با حضور خرده فروش شهردار ميانه، باقري رئيس دادگستري، محرمي دادستان و امامي رئيس شعبه چهارم دادياري دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان ميانه ميانه اكيپ تخريب شهرداري با مأموران انتظامي در محل حاضر و پس از اعلام هشدارهاي لازم به ساكنان احتمالي اين مستحدثات اقدام به تخريب آين ساخت و سازها نمودند.
امامي معاون دادستان و رئيس شهعبه رسيدگي كننده به پرونده اين زمين خواري در اين خصوص گفت: در پي اعلام شكايت شهرداري ميانه از عده اي به دليل تصرف عدواني و بهره برداري غيرقانوني از اراضي متعلق به شهرداري ميانه واقع در پلاك ثبتي رسمي 203 فرعي از 9 اصلي در مجاورت ضلع غربي شهرك انديشه، موضوع از سوي دادستاني مورد رسيدگي قرار گرفت و پس از وصول نظريه كارشناسي دستور لازم براي تخريب اين مستحدثات از سوي دادستاني صادر گرديد.
امامي افزود: تبديل اين محل ها به پاتوق افراد بيكار و وقت گذران و نگهداري احشام و بويژه سگ در آن ها مشكلات اجتماعي زيادي را براي ساكنين منازل اطراف ايحاد كرده و موجب نارضايتي اهالي اين منطقه گرديده بود.
 شهردار ميانه نيز در حاشيه عمليات آزادسازي اين اراضي از تصرف افراد سودجو گفت: سالهاست كه مردم شهرك امام خميني(ره) و اهالي شهرك انديشه از مشكلات عديده بهداشتي و مسائل اجتماعي وامنيتي ناشي از فعاليت هاي غيرمجاز افراد سودجو در اين اراضي رنج مي برند و بارها با مراجعه به شهرداري خواستار برچيدن آلونك ها و طويله مانندهاي احداث شده در اين زمين ها شده بودند كه متاسفانه تا اين تاريخ برخورد قاطع با اين افراد صورت نگرفته بود.
خرده فروش افزود: امروز با اجراي عمليات تخريب چهارديواري ها و مستحدثات موجود در محل از حدود 6 هزار متر از اين زمين ها رفع تصرف گرديد و با پيگيري پرونده مربوطه در روزهاي آينده باقي مانده املاك شهرداري در اين پلاك ثبتي نيز از تصرف افراد غير خارج خواهد شد.
بنا بر اعلام واحد املاك شهرداري ميانه وسعت اراضي موضوع پلاك ثبتي 203 فرعي از 9 اصلي متعلق به شهرداري حدود 6 هكتار مي باشد كه عده اي با تصرف قسمتي از اين زمين ها اقدام به احداث تاسيسات موقتي نگهداري احشام و كارگاه هاي توليد بلوك و غيره نموده اند كه به زودي از كليه اين زمين ها رفع تصرف خواهد شد.



















 

منبع: Miyaneh.ir

 

1
1