- ارسال کننده: رضا امامی تاریخ: ۹۰/۰۴/۲۹

جلسه توجیهی - آموزشی هوشمندسازی مدارس در شهرستان میانه

به نام خدا

 جلسه توجیهی - آموزشی هوشمندسازی مدارس در شهرستان میانه در دبیرستان تیزهوشان علامه امینی میانه با حضور مدیران ، معاونین ، معلمان مدارس تیزهوشان دخترانه و پسرانه راهنمایی و دبیرستان و تعدادی از پرسنل اداری و سرگروه های آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان میانه برگزار شد.

طرح هوشمندسازی مدارس که یک طرح کشوری می باشد و از اولویت های وزارت آموزش و پرورش است با هدف جایگزین کردن شیوه های نوین آموزشی و الکترونیکی و استفاده از فناوری ها و ابزارهای جدید به جای روش های سنتی قدیمی یا به اصطلاح پارینه سنگی است ، می باشد.

بنا به گفته ی میهمان و سخنران این جلسه جناب آقای مهندس تقی زاده ، در آموزش ها با روش های فعلی،مدرس فقط قادر به انتقال مفاهیم و اطلاعات خود به اندازه بسیار ناچیز می باشد.

بالا بردن سطح استفاده از حس بینایی که سهم آن در نظام آموزشی کشور ما ناچیز است و در نظام آموزشی کشور ما سهم بسیاری را به حس شنوایی اختصاص داده شده و بکار گیری روش های عملی به جای آموزش تئوری و در نهایت بالا بردن سطح آموزشی از جمله هدف های این آموزش است.

در این جلسه مهندس تقی زاده به بیان فواید و مزیت های نرم افزارها ، سخت افزارها و ابزارهای جدید آموزشی پرداخت و با به نمایش گذاشتن بعضی از ابزارها و برنامه ها ، عملاً نشان داد که بهره وری آموزشی با چنین ابزارهایی چقدر راحت و پر بازده و موثر می باشد.

 مهندس تقی زاده به بیان چگونگی استفاده صحیح و نگهداری از این ابزارها که در حال حاضر در بعضی از مدارس موجود است از جمله ویدئو پروژکتور و لپ تاپ ها پرداخت.

آقای مهندس تقی زاده

 

دستگاه ویژولایزر

 

دیتا پروژکتور

میکروسکوپ دیجیتالی

 

 

 قلم هوشمندسازی (easy pen)

سنسور نوری نرم افزار هوشمندسازی

آدرس وبلاگ آقای مهندس تقی زاده

www.ictech.blogfa.com

آدرس ایمیل آقای مهندس تقی زاده

ofog_tag@yahoo.com

ofogtag@gmail.com

1
2
1 2