- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۶/۰۸/۲۴

آیا فرد نقاب‌دار در میانه دستگیرشده است؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانه نیوز، چند روزی است شهروندان میانه‌ای به فردی نقاب‌دار که به خانه‌ها واردشده و مزاحم نوامیس مردم می‌شود واکنش سختی نشان داده‌اند به‌طوری‌که کانال‌های خبری شهرستان میانه هرروز در این رابطه از طرف مردم پیام‌هایی را منتشر می‌کنند که آنان درخواست دارند تا در این مورد مسئولین ذی‌ربط شفاف‌سازی کرده و اطلاع‌رسانی‌های لازم را انجام دهند.

باید گفت تاکنون فرد نقاب‌دار(مجرم اصلی) دستگیر نشده است ولی در این رابطه چند تن دستگیرشده‌اند و نیروهای تلاشگر انتظامی، امنیتی، اطلاعاتی و قضایی شهرستان میانه در تلاش هستند تا هر چه زودتر با دستگیری این فرد فاسد به شایعات مطرح‌شده در سطح شهر پایان دهند تا مردم با خیال راحت به زندگی روزمره خود ادامه دهند.

متأسفانه این موضوع باعث شده است تا عده‌ای در میان سو استفاده کرده و شایعات دروغین را در سطح شهر پخش کنند که انتظار می‌رود مردم به‌جای توجه به این شایعات کذب، همکاری‌های لازم را با نیروی انتظامی جهت دستگیری هر چه زودتر فرد نقاب‌دار انجام داده و هرگونه مورد مشکوک را بدون اتلاف وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

در پایان به دلیل تکراری بودن محتوای پیام‌های ارسالی برخی شهروندان میانه‌ای به کانال خبری میانه نیوز (NewsMiyaneh@)، این کانال از انتشار آن‌ها پوزش می‌طلبد و صرفاً پیام‌هایی که دارای محتوای جدید در این رابطه باشند منتشر خواهد کرد.

فردی که اخیراً توسط پلیس دستگیر شده است فرد نقابدار نیست بلکه سارقی دیگر است

فرمانده انتظامی شهرستان میانه با اشاره به دستگیری فردی که اقدام به مزاحمت برای همشهریان می نمود، افزود: پلیس همواره مقتدرانه و هوشیارانه در پی امنیت و آسایش پایدار همشهریان بوده و مردم نباید تحت تاثیر شایعات فضای مجازی قرار گیرند.

سرهنگ شعفی از فعالیت افرادی در ارتباط ایجاد مزاحمت برای نوامیس و سرقت طی هفته‌های اخیر در شهر میانه و تشکیل تیمی ویژه به منظور بررسی و پیگرد این موضوع خبر داد و تصریح کرد: تحقیقات پلیسی برای به دام انداختن این افراد نیز روند مثبتی داشته و طی روزهای آتی با اقدامات تخصصی پلیسی شاهد دستگیری عوامل مرتبط دیگری در سطح شهرستان خواهیم بود.

 

1
1