- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۶/۰۸/۰۷

حفظ جان شهروندان بر ایجاد امکانات رفاهی و تفریحی اولویت دارد

001

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا به نقل از روابط عمومی شهرداری، عسگر نصیری شهردار میانه با تأکید بر رعایت اولویت ها در تصمیم گیری های مدیریت شهری گفت: جانمایی ایستگاه آتشنشانی در این نقطه از شهر که در حوالی سال ۱۳۸۴ و از سوی کارشناسان آتشنشانی و ایمنی استان و شهرستان صورت گرفته بسیار دقیق و کارشناسی شده بوده و با توجه به گستره سکونتگاه های شهری و وضعیت شریان های ارتباطی شهر ضرورت وجود چنین ایستگاهی در ضلع جنوبی شهر امری بسیار مهم با اولویت بالا و اجتناب ناپذیر است. 

شهردار میانه تصریح کرد: تأمین فضاهای رفاهی و تفریحی نیز از اولویت های مهم شهرداری است اما حفظ جان شهروندان و امداد رسانی بموقع در حوادث و بلایا از اهمیت بالاتری برخوردار است و ملزم به رعایت این اولویت ها هستیم. بعلاوه اینکه اساساً الحاق ایستگاه آتشنشانی به پارک بانوان ضرورتی نداشته و استفاده مؤثری از این فضا صورت نمی گیرد. 

نصیری خاطرنشان کرد: در حال حاضر سوله ای که قبلاً آشیانه خودروهای آتشنشانی بوده به عنوان سالن ورزشی مورد استفاده تعدادی از بانوان محترم قرار می گیرد که علاوه بر هزینه بالای سرمایش و گرمایش از نظر فنی و ظاهری نیز در شأن بانوان محترم ورزشکار نیست و خواهیم کوشید تا با احداث یک مجتمع فرهنگی و ورزشی خدمات شایسته برای کل مردم شهر  اعم از بانوان و آقایان ارائه نماییم. 

وی افزود: شهرداری میانه با توجه به درجه و سطح سازمانی و ضوابط بودجه ای تعهدی در تأمین فضاهای ورزشی ندارد و این امر متولی خاص خود را دارد و اینکه ما یک مرکز مهم امدادی را صرفا برای ورزش صبحگاهی تعداد معدودی از شهروندان اخصاص داده و آن را معطل نمائیم اقدام درستی به نظر نمی رسد. شهردار در پایان این بازدید با مشورت کارشناسان و مدیران حاضر در محل دستور جداسازی ایستگاه از پارک بانوان و استقرار مجدد اکیپ آتشنشانی و امداد و نجات را در این مرکز صادر کرد. 

شهردار میانه همچنین با بررسی وضعیت عمومی پارک دستوراتی را برای اصلاح و مرمت تجهیزات و قسمت های آسیب دیده و افزایش امکانات رفاهی و اصلاح برنامه فعالیت پارک صادر کرد.

 

1
1