- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۵/۰۶/۰۸

فرماندار ویژه میانه: همه 250 نفر قبولین آزمون استخدامی فولاد مرحله به مرحله جذب خواهند شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه گفت: جذب تمامی قبولین در آزمون استخدامی فولاد از تفاهمات دوجانبه مسوولین فولاد و مسوولین شهرستان و مورد تعهد شرکت فولاد میانه می باشد که همه 250 نفر مرحله به مرحله جذب خواهند شد.
 حمید شکری در نشستی با مسوولین شرکت فولاد میانه به همراه امام جمعه میانه و نمایندگان مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با حضور قبولین آزمون استخدامی فولاد، با اشاره به مشکل بیکاری در شهرستان به جذب همه قبولین در آزمون استخدامی فولاد تاکید کرده و به تعهد مسوولین شهرستان در این خصوص اشاره کرد.

1111
وی اظهار کرد: همانطوریکه در بحث واگذاری فولاد اجازه داده نشد حتی یک نفر از 553نفر شاغلین در فولاد از کار بیکار شوند قبولین در آزمون استخدامی نیز اطمینان داشته باشند که همه آنها جذب شرکت فولاد خواهند شد.
 شکری علت تاخیر 5 ساله در استخدام 250 نفر را مشکلات دولت از لحاظ مالی و تکنیکی عنوان کرده افزود: طرح احیا قرار بود در عرض 36 ماه به اجرا برسد اما محدودیت مالی و تحریمهای مختلف سبب تاخیر در راه اندازی شده  که با پیش بینی های صورت گرفته طرح احیا با 90 درصد پیشرفت فیزیکی  تا اواخر آذرماه سال جاری در فازهای اولیه راه اندازی شده و مرحله به مرحله بر حسب نیاز، از قبولین در آزمون خصوصا در بخش تولید برای ارائه آموزشهای سه ماهه دعوت بعمل خواهد آمد تا پس از راه اندازی مشغول به کار شوند.
وی مسوولین شهرستان را پشتیبان و حامی 250 نفر از قبولین در آزمون عنوان کرده از تاخیر چند ساله در استخدام آنها عذرخواهی نموده هدف از جلسه را اطمینان دادن به همه این افراد برای جذب در شرکت فولاد میانه عنوان کرد.
 مدیر عامل شرکت فولاد میانه علت تاخیر در راه اندازی واحد احیاء را واگذاری ناموفقی خواند که حدود یک و نیم سال اجرای پروژه را به تعویق انداخته، همچنین مدت 4 الی 5 ماه زمان برای اقاله مجدد و مشکلات مالی و تحریمهای مختلف را از دیگر علتهای تاخیر برای اجرا و راه اندازی واحد احیاء عنوان کرد.
رسول احمدزاده از جذب 110 تا 130 نفر از قبولین در آزمون شرکت فولاد در بخشهای بهره بردار و فنی برای گذراندن دوره های آموزشی سه ماهه در بخش تولید واحد احیاء خبر داده افزود: به صورت مرحله ای از دیگر قبولین نیز با توجه به آماده شدن طرح دعوت بعمل خواهیم آورد زیرا مابقی افراد که در قسمتهای دیگر به غیر از تولید به  کار گرفته خواهند شد نیازی به آموزش ندارند .
وی اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد تا طرح احیاء با توجه به پیشرفت 90 درصدی آن تا آخر آذر ماه به بهره برداری برسد .
احمدزاده در پایان از پیشرفت فیزیکی 25 درصدی واحد فولادسازی نیز خبرداد.

1
1