- ارسال کننده: یاوراحمدپور تاریخ: ۹۴/۰۴/۰۷

حاج آقا مددی قهرمان بازی کافیست، فرصت سوزی نکیند

امروز یکشنبه هفتم تیر 1394 در شهرداری ترکمنچای بودم که خبردار شدم آقای خدابخش شهردار ترکمنچای به همراه تعدادی دیگر از شهرداران منطقه میانه، قرار است فردا با حاج آقای مددی در وزارت راه و شهرسازی حضور یابند. ضمن اینکه از گرفتن وقت قبلی توسط اقای مددی تقدیر می شود؛ ولی بحث اینجاست که ایا علیرغم دادن شعار وحدت، همین رویه های تکی و قهرمان بازی های بی منطق، جز فرصت سوزی برای منطقه ثمر دیگری دارد؟ آیا بهتر نیست که یکبار مهندس حسینی وقت بگیرد و شما را همراه سازد تا با قدرت چانه زنی بیشتر در وزارت راه یا هر وزارتخانه دیگری، اقدام به ترفیع مسائل منطقه میانه نمائید و بار دیگر شما وقت بگیرید و همراه با مهندس دنبال رفع مسائل باشید؟ یا اینکه بر اساس سربرگهای مشترکی که باز با همت و پیشقدمی مهندس حسینی تدارک دیده شد همراه هم و با سنرژی بیشتر همت گمارید؟ حاج اقا اگر جذب اعتبار بر مبنای چانه زنی باشد، قدرت دو نماینده بیش از یک نماینده است.

حاج اقا، ممکن است شما به دنبال منافع شخصی از این رویه های باشید ولی مسلم بدانید که نفع عموم با این رویه ها به خطر می افتد و زمانی که تحلیلی از رویه های شما در نزدیکی انتخابات صورت گیرد و مقایسه تطبیقی با دیگران شود ضربه بزرگی خواهید خورد.

اگر دو نماینده به فرض بتوانند برای شهرداری ترکمنچای یا ترک یا هر جای دیگر، 300 میلیون تومان اعتبار جذب کنند، تک نماینده ممکن است تنها 100 میلیون جذب اعتبار کند و اگر دفعه دیگر همین شهردار با نماینده بعدی بخواهد در وزارت راه حضور یابد به بهانه اینکه شهردار مذکور همین اواخر در وزارت بوده و وقت گرفته بوده است، یا دوباره راه نمی دهند یا اگر هم راه دادند 50 میلیون هم اعتبار نمی دهند. لذا اقدام گروهی و استفاده از سنرزی به نفع عموم است و شما نباید این فرصت عمومی در ترفیع مسائل را به خاطر نفع شخصی فدا کنید.

محض اطلاع حاج اقا مددی، جمعی از دوستان هم که در شهرداری حاضر بودند (شهروندان) شدیداً رویه شما را محکوم کردند.