- ارسال کننده: میو میو تاریخ: ۹۰/۱۱/۲۷

دبير كل حزب مردم سالاري گفت: سيد حسين هاشمي سر ليست جبهه مردم سالاري قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سيد حسين هاشمي، رئيس كميسون صنايع و معادن مجلس هشتم شوراي اسلامي سرليست جبهه مردم سالاري شد.

بر اساس اين گزارش مصطفي كواكبيان،پيش از اين درباره ورود منتقدین دولت به لیست جبهه مردم‌سالاری گفته بود:در حال مذاکره با بعضی از این افراد هستیم که به عنوان مثال می‌توانیم به آقای مطهری اشاره کنیم.

همچنين دبير كل جبهه مردم سالاري قبلا از لیست 100 نفره اين جبهه برای سراسر کشور و همچنین یک لیست 15 نفره برای تهران خبر داده بود.

می‌توانند نام من را در لیستشان بگذارند اما تعهد نمی‌پذیرم

مهندس سید حسین هاشمی گفت : نسبت به تعداد، زمان انتشار و محتوای لیستهای احتمالی اصلاح‌طلبان اظهار بی اطلاعی کرد.

وی در این‌با‌ره اشاره کرد : رایزنیهایی با اینجانب برای قرار گرفتن در چند لیست از اصلاح‌طلبان و حتی اصولگرایان میانه رو شده است که من نسبت به اظهار لطف آنها متشکرم و تمامی گروههای فعال در حوزه نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌توانند در صورت تمایل نام من را به عنوان نامزد پیشنهادی و حتی سرلیست قرار دهند، اما من به صورت مستقل در انتخابات شرکت خواهم کرد و در مقابل هیچ لیستی تعهدی را نخواهم پذیرفت.

وی ادامه داد: هدف من از شرکت در انتخابات استفاده از ظرفیت مجلس برای پیگیری مطالبات بر زمین مانده مردم در حوزه اقتصاد کلان، صنعت و تولید است و امیدوارم چون 5 دوره گذشته بتوانم در مجلس نهم هم به پیگیری این مطالبات بپردازم.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: من به عنوان یک کاندیدای مستقل در انتخابات شرکت کرده‌ام و معتقدم درمان مشکلات امروز کشور در میانه روی و اعتدال است.

1
1