- ارسال کننده: روابط عمومی شهرداری میانه تاریخ: ۹۴/۰۱/۱۲

خاطرات نخستین تورهای رایگان میانه گردی شهرداری در نوروز ۱۳۹۴/ تصاویر

به گزارش روابط عمومی، در نوروز امسال برای نخستین بار تورهای رایگان میانه گردی توسط شهرداری میانه راه اندازی شد که از همان روزهای آغازین سال جدید با استقبال مسافران، گردشگران و شهروندان محترم میانه مواجه گشت.

این تورهای رایگان که همه روزه در دو نوبت قبل و بعدازظهر در ایام تعطیلات نوروز با دو دستگاه اتوبوس و مینی بوس ون، انجام میشد، علاقمندان به آشنایی با شهر میانه و  آثار باستانی و نقاط گردشگری آن را، از محل ستاد استقبال از مسافران نوروزی شهرداری میانه به پای میراث فرهنگی و آثار باستانی شهرستان در بخش های مختلف جا به جا می کرد.

استفاده کنندگان از این تورها در طول ایام نوروز از بقعه مبارکه امام زاده اسماعیل(ع)، موزه تاریخی، پل شهرچای، قلعه نجف قلی خان، پل دختر، قلعه دختر، کاروانسرای جمال آباد، مسجد سنگی ترک و حرم امام زاده ی کندوان و سد آونلیق بازدید نمودند.

گفتنی است که در روز آخر برنامه تورهای میانه گردی نوروزی، پهلوان یوسف کرمی قهرمان و کاپیتان افتخارآفرین تیم ملی تکواندو نیز، که برای دید و بازدید عید به میانه آمده بود، به همراه خانواده خود نخستین تور میانه گردی را تجربه و پس از سالها سیری در سرزمین مادری کرد.

1

4

IMG_5138

2

IMG_4553

IMG_4744

5

IMG_3913

6

IMG_3937

IMG_4686

IMG_4700

IMG_4724

IMG_4715

IMG_4803

1
1