- ارسال کننده: روابط عمومی شهرداری میانه تاریخ: ۹۰/۱۱/۱۷

بهره برداري از تصفيه خانه پسآب كشتارگاه صنعتي شهرداري ميانه

 

بهره برداري از تصفيه خانه پسآب كشتارگاه صنعتي شهرداري ميانه

همزمان با ايام الله دهه مبارك فجر تصفيه خانه پسآب كشتارگاه صنعتي شهرداري ميانه صبح امروز (17 بهمن ماه) با حضور فرماندار، رئيس و اعضاي شوراي اسلامي شهر، سرپرست شهرداري و جمعي از مسئولين شهرستان ميانه مورد بهره برداري قرار گرفت.
 پروژه تصفيه خانه پسآب كشتارگاه صنعتي دام شهرداري ميانه كه احداث آن از سال 80 كليد خورده بود تا كنون به صورت نيمه كاره رها شده بود كه امسال به همت شهرداري با صرف اعتباري معادل يك ميليارد ريال با زيربناي 200 متر مربع اتمام و آماده بهره برداري شد.
خرده فروش سرپرست شهرداري ميانه در خصوص اين پروژه گفت: نبود تصفيه خانه كشتارگاه صنعتي معضل بهداشتي بزرگي بود كه سلامت و بهداشت محيط را با خطر جدي مواجه كرده و باعث بروز مشكلات عديده براي مجتمع هاي خدماتي و توليدي و مزارع كشاورزي اطراف كشتارگاه شده بود كه با همت مجموعه عوامل شهرداري اين معضل برطرف و موجب اطمينان خاطر ساكنين محل گرديد.
با راه اندازي اين تصفيه خانه پسآب حاصل از كشتار دام كه آلوده به خون و بقاياي احشام بوده و ناقل بسياري از بيماري ها و آلودگي ها مي باشد در اين محل تصفيه و آب سالم قابل استفاده در بخش كشاورزي از آن استحصال مي شود كه در آبياري فضاي سبز شهري مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
 حافظ شاكريان مسئول اجراي اين پروژه نيز گفت: آبرساني از شبكه آب شرب شهري به كشتارگاه از پروژه هاي جانبي اين طرح بود كه با اجراي آن مشكل آب بهداشتي كشتارگاه نيز مرتفع گرديد.

 


 

 

 

 

منبع: miyaneh.ir

 

1
1