- ارسال کننده: مجید سلیمانی فرد تاریخ: ۹۳/۱۲/۱۳

کسب مقام سوم توسط مخترعین برجسته دانشگاه پیام نور مرکز میانه به نمایندگی از استان آذربایجان شرقی آقایان فرشید آقایی و ابوالقاسم میدانی در المپیاد بین المللی رباتیک و نخستین سمپوزیوم ملی رباتیک و هوش مصنوعی

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز میانه مخترعین برجسته دانشگاه پیام نور مرکز میانه به نمایندگی از استان آذربایجان شرقی آقایان فرشید آقایی و ابوالقاسم میدانی در المپیاد بین المللی رباتیک و نخستین سمپوزیوم ملی رباتیک و هوش مصنوعی موفق به کسب مقام سوم شدند.
کریمی رئیس دانشگاه پیام نور میانه امروز با اشاره به پایان یافتن مسابقات رباتیک خوزستان اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات بین‌المللی و پنجمین دوره مسابقات کشوری امسال در منطقه ی آزاد استان خوزستان برگزار شده بود
وی با اشاره به اینکه در این‌ دوره از مسابقات بیش از ۲۲۰ تیم از ۱۱ کشور در ۱۰ لیگ به رقابت پرداختند افزود: لیگ ربات‌های نمایشی با شرکت ۳۲ تیم انجام شد، که پنج تیم خارجی و ۲۷ تیم داخلی از دانشگاه‌های دولتی، آزاد، پیام نور و سایر موسسات آموزش عالی در آن حضور داشتند.
کریمی رئیس دانشگاه پیام نور میانه اضافه کرد: این تیم در لیگ ربات‌های نمایشی آزاد به رقابت با تیم‌های داخلی و خارجی پرداخت و با ارائه ربات هوشمند خانه در صحنه مسابقات ظاهر شد.
وی در ادامه افزود : حضور تیم‌های بسیار قوی و آماده، سطح کیفی مسابقات این لیگ را نسبت به سال‌های گذشته به‌طور چشم‌گیری افزایش داده بود.
وی در پایان اعضای تیم دانشگاه پیام نور میانه را آقایان فرشید آقایی و ابوالقاسم میدانی دانست و خاطرنشان کرد: در پایان این لیگ تیم پارسیان دانشگاه صنعتی امیرکبیر مقام اول، تیم آنزان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه مقام دوم و تیم‌ دانشگاه پیام نورآذربایجان شرقی مرکز میانه مقام سوم را کسب کرد.

1
1