- ارسال کننده: نوید نویدیان تاریخ: ۹۳/۰۵/۲۴

کلنگ تخریب و احداث دبیرستان امام خمینی(ره) توسط خیر مدرسه ساز زده شد


آ

قای محمود قزوینی خیر بزرگوار 68 ساله میانه ای مقیم تهران، کلنگ تخریب و احداث دبیرستان امام خمینی را زد
این مدرسه همان مدرسه ای است که این خیر دوران تحصیلش را در سال 44 تا 46 در آن گذرانده بود و امروز در این مراسم همکلاسی ها و مدیر وقت آن زمانش را دعوت کرده بود.
ساختمان فعلی این دبیرستان در آن سالها به همت مدیر مدرسه آقای حاج علی کریمیان و دانش آموزان ساخته شده بود که این فرد آن زمان بجای شهریسه مدرسه آنها را در ساخت مدرسه مشارکت داده بود.
قرار است این مدرسه پس از تخریب در مدت 18 ماه یک مدرسه 12 کلاسه با زیبنای 1700 مترمربع زیربنا در دو طبقه ساخته شده و خیر ساخت آزمایشگاه و سایت کامپیوتر آن را نیز بعهده گرفته است.
معاون استاندارو فرماندار ویژه شهرستان میانه، امام جمعه و نمایندگان مجلس و نیز مدیر آموزش و پرورش میانه در سخنانی این کار را تحسین کرده و رشد و تعالی جامعه را در گرو رشد علمی و فرهنگی و توسعه آموزش برشمردند که این مهم با همکاری خیرین تسریع می شود. .
در این مراسم حیدری آزاد معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه توجه ویژه به تجهیز مدارس را در کنار مدرسه سازی بخصوص در مدارس روستایی امری مهم عنوان کرده و نبود رایانه برای واحدهای عملی درسی پایه ششم روستاییان را یکی از مشکلات آموزشی در روستا عنوان کرده خواستار ورود خیرین به این موضوع شد.
وی افزود از 92 مدرسه روستایی پایه ششم تحصیلی فقط 20 مدرسه دارای رایانه است که آن هم قدیمی و بلااستفاده است و بقیه مدارس نیز از این امکان محروم هستند.
گفتنیست خیرین در این مراسم متعهد شدند 34 دستگاه رایانه برای مدارس روستایی خریداری و اهدا کنند.

1
1