- ارسال کننده: کیوان پورحسین تاریخ: ۹۳/۰۵/۱۶

همایش بزرگ انتخاب رشته کنکور سراسری با حضور برترین مشاوران تهران و رتبه های برتر کنکور سال های قبل

 

امروزه اهمیت کنکور سراسری بر دانش آموزان و خانواده هایشان روشن شده است و تمام تلاش هایشان را بکار میبردند تا نتیجه ای مناسب و مطابق آرزوهایشان کسب کنند . سالها بود که شهرستان میانه بدلیل نبود مشاورین تراز اول در سطح شهرستان و آگاه نبودن دانش آموزان به اهمیت کنکور سراسری ، نتایجی بسیار نا مناسب کسب مینمود ولی الحمدلله امسال با همت دانش آموزان غیور میانه ای افتخاراتی تاریخی برای میانه کسب کردند و باعث فخر و مباهات همشهریان و موجب ایجاد انگیزه برای کنکوری های سال های آینده شدند و فعل توانستن را در نبود امکانات و در محدودیت صرف کردند و رقیب کنکوری های تهران و مراکز استان ها که تمامی شرایط برای موفقیت از اساتید مجرب و مشاورین کاربلد و ... بهره مند اند ، شدند.
اما توجه به این نکته که کسب رتبه در کنکور نیمی از راه است و انتخاب رشته کنکور ادامه راه است ، بسیار حائز اهمیت است
 سال های پیش زمان انتخاب رشته کنکور که فرامیرسید کنکوری ها بخوبی مشاوره نمیشدند و بدرستی انتخاب رشته نمی کردند و نمی توانستند از تمامی ظرفیت ها استفاده کنند و یا در نحوه انتخاب رشته رشته های خاص دچار مشکل میشدند و گاه به شهرهای بزرگ همچون تبریز و تهران مراجعه میکردند ولی متاسفانه مشاوری که بسیاری از همشهریان در شهر تبریز به او مراجعه میکردند بدون در نظر گرفتن سلایق و علایق شخص و تنها با استفاده از یک نرم افزار انتخاب رشته میکردند...
کنکوری های سال های قبل که این کمبود ها را حس کردند و زخم خورده از این کمبود ها هستند امسال از یک آکادمی شناخته شده و مجرب در زمینه کنکور دعوت کرده اند و با هزینه ای بسیار ناچیز (3 هزار تومان) اقدام به اجرای همایشی کرده اند که مطمئنا بسیار مناسب خواهد بود.

همایش انتخاب رشته کنکور

1
1