- ارسال کننده: حامد پاکدل تاریخ: ۹۳/۰۵/۱۳

کسب 2 جایزه ارزنده جشنواره تئاتر استانی برای میانه

به نام خدا

   اختتامیه جشنواره تئاتر استانی  سهم  تئاتر شهر میانه دو جایزه ارزشمند بود  

 شادی امیری توانست جایزه مشترک  سوم بازیگری  را برای  نمایش قبل از بمباران به همراه مائده حبابی برای ترانه های تلخ تارا کسب نماید  

 همچنین در بخش کارگردانی نیز شادی امیری برای اثر قبل از بمباران  موفق به دریافت جایزه سوم کار گردانی شد

 

 

 به گزارش آناج، هیات داوران جشنواره همچنین نمایش همین امشب به کارگردانی یعقوب صدیق جمالی را برای بررسی و اعلام نظر کارشناسی نهایی به اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای شرکت در جشنواره منطقه ای تئاتر کشور معرفی کرد.

بر اساس این گزارش، هیات داوران جشنواره جایزه اول کارگردانی شامل تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ پنج میلیون ریال به کارگردان نمایش ترانه های تلخ تارا را به علی فتوحی اهدا کرد.

نمایش های هفت طبقه به کارگردانی رامین ریاضی و زیرزمین به کارگردانی نازیلا ایران زاد بنام نیز به ترتیب حایز مقام های دوم و سوم بهترین کارگردانی جشنواره شدند.

هیات داوران همچنین جایزه بهترین نویسندگی را به نویسنده نمایش ترانه های تلخ تارا فریدون ولایی اهدا کرد.

جایزه دوم و سوم جشنواره هم به ترتیب به سیامک افسایی نویسنده نمایش روز و شب یلدا و مهدی صالحیار نویسنده نمایش ایستگاه رسید.

هیات داوران جشنواره همچنین جایزه خود را در بخش بهترین بازیگر زن به طور مشترک به ژیلا آل رشاد و بیتا آزادی بازیگران نمایش ترانه های تلخ تارا اهدا کرد.

فاطمه حسینی بازیگر نمایش هفت طبقه و سعیده حامد از همین نمایش مقام مشترک دوم را کسب و جایزه سوم مشترک بازیگری زن نیز به شادی امیری بازیگر نمایش پیش از بمباران و مائده حبابی بازیگر ترانه های تلخ تارا تعلق گرفت.

هیات داوران همچنین مرتضی میرزاده بازیگر نمایش هفت طبقه را در بخش بهترین بازیگر مرد به عنوان نفر اول برگزید.

مهرداد نیک جو بازیگر نمایش زیرزمین و هادی افتخارزاده بازیگر نمایش دایره به ترتیب مقام های دوم و سوم را بدست آوردند.

در بخش طراحی صحنه طراح صحنه نمایش هفت طبقه به حسین عبدالهی رتبه اول جشنواره را کسب کرد و یاسین عباسعلی زاده طراح صحنه نمایش همین امشب و زیبا فرج الهی طراح صحنه نمایش کسوف رتبه های دوم و سوم را حایز شدند.

در بخش موسیقی هم مسعود محمدیان به خاطر موسیقی نمایش ترانه های تلخ تارا، در بخش نورپردازی طراح نور به طور مشترک نمایش همین امشب بهرام ثقفی و طراح نور نمایش ترانه های تلخ تارا سیروس مصطفی مقام را حایز شدند.

در بخش پوستر، پوستر نمایش زیر زمین پیام زین العابدینو در بخش بروشور، بروشور نمایش ترانه های تلخ تارا امین یاوری ثانی و در طراحی لباس طراح لباس نمایش ترانه های تلخ تارا فاطمه عبدویسیان و طراح لباس نمایش هفت طبقه ناهید تقی زاده صاحب عنوان نخست شدند.

بیست و ششمین جشنواره تئاتر آذربایجان شرقی با حضور 15 گروه نمایش از تبریز، اهر، مراغه، مرند، ملکان، بناب، عجب شیر، میانه و آذرشهر در دو بخش اصلی و جنبی از دهم تا سیزدهم مرداد ماه جاری در تبریز برگزار شد.

1
1