- ارسال کننده: بی طرف تاریخ: ۹۳/۰۴/۲۱

استقرار 15 پزشک خانواده در شهرستان میانه/ ساختمان اداری تامین اجتماعی ترکمانچای افتتاح شد

میانه – خبرگزاری مهر: فرماندار ویژه شهرستان میانه از استقرار 15 پزشک خانواده در این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل حیدری آزاد قبل از ظهر شنبه در آیین افتتاح ساختمان اداری تأمین اجتماعی ترکمنچای با بیان این مطلب اظهار داشت: در شهرستان میانه و بخش های تابع، با کمبود پزشک مواجه هستیم که بزودی برای پاسخگویی به نیازهای درمانی، 15 پزشک خانواده در این شهرستان مستقر خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به افتتاح ساختمان اداری تأمین اجتماعی در ترکمنچای افزود: تامین اجتماعی نباید فقط در حد یک ساختمان باشد و باید هر چه سریعتر به فکر تامین نیروی انسانی مورد نیاز برای این بخش باشیم.

وی همچنین افزود: با پیگیری های نمایندگان مردم در مجلس و مسئولان شاهد راه اندازی درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان در سریعترین زمان ممکن باشیم.

حیدری آزاد با اشاره به میزان بالای تخصیص اعتبار در بخش ترکمانچای میانه نسبت به سایر بخش های شهرستان، راههای روستایی، گازرسانی به شش روستای بخش را از برنامه های اجرایی خواند و گفت: بخش ترکمانچای با 61 درصد بهره مندی بیشترین میزان برخورداری از نعمت گاز را به خود اختصاص داده است.

فرماندارویژه شهرستان میانه با بیان اینکه دولت تدبیرو امید درتلاش است تا با کمترین هزینه حداکثر بهره را به مردم برساند، افزود: ما باید قدردان نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم که همواره سعی در رفاه و آسایش مردم داشته هر چند که با مشکلات زیادی از جمله تحریمهای گوناگون روبروست .

ساختمان اداره تامین اجتماعی ترکمانچای در زمینی به مساحت چهار هزار و 700 مترمربع در زمین اهدایی شورای شهر ترکمانچای با هزینه ای افزون بر10 میلیارد ریال در مدت یکسال اجرا و امروز همزمان با هفته تامین اجتماعی با حضور مسوولین استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

1
1