- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر مهندس حسینی تاریخ: ۹۳/۰۴/۱۹

حضورمهندس حسینی درروستای صومعه علیا

چهارشنبه مورخه 93/4/18 مهندس حسینی نماینده مردم میانه درمجلس شورای اسلامی به منظور بررسی و پیگیری مشکلات روستای صومعه علیا در این روستا حضور یافت.

باتوجه به جمعیت بالای سه هزارنفری صومعه علیا،ارتقای این روستا به شهر از مهم ترین درخواست اهالی منطقه محسوب میشود

درخواست پزشک برای درمانگاه ،استفاده بهینه از آب زراعی سد صومعه ،اجرای فاز دوم طرح هادی و آسفالت مسیر یک کیلومتری داخل روستا از سایر درخواستهای مردم صومعه علیا بود.

مهندس حسینی نماینده میانه در سخنانی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم صومعه در ماه مبارک رمضان ،حل معضلات و مشکلات مطروحه را امری ضروری و لازم خواند و افزود: درخواست ارتقای روستای صومعه به شهر را همزمان با درخواست ارتقای آچاچی در خرداد ماه سال 92به وزرات کشور تقدیم کردم اما به جهت اینکه جمعیت روستای صومعه به حدنصاب لازم نرسیده ،ارتقا نیافته است اما پیگیر قضیه تا حصول نتیجه مطلوب خواهم بود.

نماینده میانه در مجلس شورای اسلامی،کمبود پزشک را از مشکلات فراگیرو عمومی در سطح کشوردانست و ضمن مثبت ارزیابی کردن اقدامات دولت در حوزه سلامت ،یادآورشد به زودی از پزشکان متخصص در مراکز درمانی استفاده خواهد شد که قطعا صومعه علیا با جمعیت بالای سه هزار نفری حائز شرایط است.

درخصوص آسفالت داخل روستا نیز هماهنگی های لازم با اداره بنیاد مسکن میانه و دهیاری صومعه انجام گرفته و در صورت تامین نشدن اعتبار لازم با مسئولان استانی و کشوری مکاتبات لازم انجام خواهد شد و به زودی این معضل نیز برطرف خواهدشد.

در پایان مرسلی بخشدار محترم ترکمانچای نیزضمن تشکراز حضور وپیگیری های مهندس حسینی به ارائه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در خصوص صومعه علیا پرداخت.

 

1
1