- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر مهندس حسینی تاریخ: ۹۳/۰۱/۱۶

مهندس حسینی:دستور وزیرکشور در مورد فرمانداری ترکمانچای امیدوارکننده هست

مهندس حسینی نماینده مردم شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی جهت تبریک سال نو و ارائه گزارشی در خصوص فرمانداری ترکمانچای پس از اقامه نماز جمعه در این شهر به ایراد سخنرانی پرداخت.

مهندس حسینی ضمن اشاره به دوازدهم فروردین ؛ روز جمهوری اسلامی و آثار و برکات نظام مقدس اسلامی ، در مورد ارتقای بخشداری ترکمانچای به فرمانداری افزود:

پس از آنکه اخذ وقت ملاقات با وزیر کشور به اینجانب محول شد، با هماهنگی معاون پارلمانی وزارت کشور و دیدار با دکتر رحمانی فضلی در مجلس شورای اسلامی خواستار تشکیل این جلسه شدم و روز دوشنبه بیست و پنجم اسفند ماه سال نود و دو جلسه ای با حضور وزیر محترم کشور و اینجانب و هم چنین آقای مددی ،امام جمعه ترکمانچای و اعضای شورای شهر ترکمانچای در محل وزارت کشور جهت بررسی این مسئله تشکیل شد.

مهندس حسینی با قرائت دستور وزیر محترم کشور، خاطرنشان کرد:در خواست اینجانب از وزیر کشور میتوانست به صورت انفرادی نیز مطرح شود اما در سربرگ مشترک "نمایندگان میانه"و با امضای مشترک به ایشان ارائه گردید.

نماینده میانه با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری با نگاه ویژه به مقوله فرهنگ افزود:باید فرهنگ وحدت و همدلی در بین مسئولان از حالت شعار خارج شده و جامه عمل بپوشد.

پس از این مراسم مهندس حسینی به دیدار خانواده های معظم شهیدان : سلیمی و عباسپور رفتند.

 

 

1
2
3
1 2 3