- ارسال کننده: روابط عمومی آناباغی تاریخ: ۹۲/۱۲/۲۸

" اخبار ویژه مجموعه فرهنگی، تفریحی و گردشگری آناباغی میانه "

فرصت استثنایی جهت سرمایه گذاری در مجموعه آناباغی !

مدیریت این مجموعه در نظر دارد  جهت توسعه ی هرچه بیشتر امکانات و بهبود تسهیلات مربوطه با توجه به وجود توجیهات اقتصادی لازم و با بازدهی سود به موقع و وجود بسترها و زیر ساخت های لازم از بخش های خصوصی و نهاد های دولتی جهت سرمایه گذاری در بخش گردشگری ، فراغتی و ورزشی در مجموعه دعوت به همکاری بعمل آورد.علاقه مندان به سرمایه گذاری در این زمینه می توانند جهت برگزاری جلسات توجیهی با کارشناسان و مدیرکل مجموعه  با خطوط ارتباطی  موجود تماس حاصل فرمایند.

"آناباغی حامی توسعه پایدار گردشگری شهرستان میانه"

مجموعه ی فرهنگی ، تفریحی و گردشگری آناباغی با کادری مجرب و متخصص در خدمت همشهریان و هم وطنان گرامی می باشد و  باهدف توسعه ی پایدار گردشگری شهرستان میانه ضمن حمایت از گروه های مردم نهاد و منابع طبیعی و محیط زیست در نظر دارد با ارائه ی نظرات و پیشنهادات کارشناسان برای تعالی فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی از طرح های توسعه ای استقبال نماید.

آناباغی در زمینه تخصصی خود سالم فعالیت می کند

 به گفته ی کارشناس امور گردشگری  مجموعه آناباغی در سال های آتی برنامه های مدونی جهت توسعه ی گردشگری شهرستان میانه دارد که زیر نظر متخصصین این صنعت طراحی شده است. فلذا از تمامی سازمان ها و نهاد ها و مردم شریف میانه تقاضا می شود  با یاری و حمایت از این مجموعه که امتیاز مثبتی برای شهرستان می باشد  به رشد و توسعه ی آناباغی کمک نمایند. لازم به ذکر است برخلاف شایعاتی رایج" آناباغی هزینه ورودی ندارد" ودر زمینه تخصصی خود سالم فعالیت می کند .

این مجوعه در نظر دارد در آینده امکانات زیر را جهت استفاده بازدیدکنندگان و میهمانان گرامی  فراهم آورد :

1-      غرفه های فروشگاهی

2-      Vip  و امکانات ورزشی چون بیلیارد ، اسکواش ، پینتبال ، کارتینگ و...

3-      غرفه های فروش بستنی و آلاچیق هایی با نمای مدرن و سنتی

4-      کمپ های اقامتی

5-      آژانس مسافرتی

6-      و ده ها امکانات دیگر...

آدرس : کیلومتر 10 جاده ی میانه – ترک ،

شماره تلفن تماس :

04232229060 - 04232229080

1
1