- ارسال کننده: علی مسعودی* تاریخ: ۹۲/۱۲/۲۵

وزیربهداشت: امکانات بیمارستان امام خمینی (ره) میانه قابل استفاده نیست

میانه ، تبریز - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امکانات موجود در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان میانه به هیچ عنوان قابل استفاده نیست.

 

ایرنا، حسن قاضی زاده هاشمی شامگاه شنبه در بازدید از اورژانس و بیمارستان امام (ره) این شهرستان، افزود: مردم میانه نیاز به راه اندازی و تجهیز بیمارستان امام (ره) دارند و باید طی جلسه ای با فرماندار شهرستان، رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و پیمانکار طرح هزینه بازسازی و زمان راه اندازی این بیمارستان مشخص شود تا وزارت نیز پیگیر تامین اعتبار لازم باشد.

وی اظهار کرد: امیدواریم بیش از این شرمنده مردم میانه نباشیم، زیرا در این بیمارستان هیچ چیز قابل استفاده نیست، جز اورژانس که با تجهیزات پایین و وضعیت نامطلوب به مردم خدمات می دهد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاخیر هفت ساله در بازسازی و تجهیز مناسب بیمارستان امام خمینی(ره ) میانه را مایه تاسف خواند و گفت: حداکثر تلاش خود را برای به اتمام رساندن این بیمارستان به کار خواهیم بست تا مردم صبور میانه، حاصل صبر خود را با طعم شیرین بهره برداری از این بیمارستان در اسرع وقت بچشند. 

وی در مورد راه اندازی اورژانس هوایی در شهرستان میانه نیز اظهار کرد: این اورژانس در سال 93 ایجاد خواهد شد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اضافه کرد: امیدواریم با پیگیری های دانشگاه علوم پزشکی تبریز با توجه به ترانزیتی بودن جاده میانه و حجم زیاد تصادفات در این محور، شاهد راه اندازی امداد هوایی در این شهرستان باشیم.

قاضی زاده هاشمی در جریان سفر به شهرستان میانه از بیمارستان در حال فعالیت خاتم الانبیای این شهر نیز بازدید و برای تجهیز آن قول مساعد داد.

در جریان این سفر طوماری از سوی مردم میانه برای بیان مشکلات بهداشتی و درمانی و رسیدگی تهیه کرده و در اختیار وزیر قرار دادند.
شهرستان میانه با 190 هزار نفر جمعیت در 178 کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

 

1
1