- ارسال کننده: امیرمهرانپور تاریخ: ۹۲/۱۲/۰۶

اقای رییس راهنمایی و رانندگی واجب نبود!!!!

 

 

با دیدن این تصویر چه برداشتی می کنید؟

 

میدان نماز

مکان: میدان نماز میانه

موضوع : اجرای پروژه جدول کشی

هدف: جدول کشی

آقای رییس محترم اداره راهنمایی و رانندگی آیا جنابعالی نقاط حادثه خیز شهر را می شناسید ؟

نقاط حادثه خیز زیادی وجود دارد متاسفانه مورد کم لطفی قرار گرفته و هر روز شاهد تصادفات در این محله ها هستیم . مثلا تقاطع دانشکده !!! آقای مسئول بجای آنکه میدان نماز را کوچکتر کنیم با همین جداول نیز می توانستیم میدانی در این مکان همان میدان دانشکده ایجاد کنیم که بار تصادفات کاهش یابد.

آقای رییس ای کاش بجای آنکه عابر را به سمت وسط میدان سوق دهیم طوری پروژه عظیم را اجرا کنیم که عابر پیاده به قانون احترام بگذارد در کجای ایران عزیز چنین طرحی اجرا می شود. ای کاش خودروهایی که از این سمت وارد میدان می شوند با برداشتن جداول تازه دیگر نیاز به دور زدن تمام میدان نباشند که هم ترافیک کاهش یابد و هم سوخت کمتر مصرف شود.

آقای رییس کار شما همانند آن است که امروز این خیابان را از این طرف یکطرفه می کنیم و بعد از چند روز از آن طرف. بیچاره مردم سردرگم شده اند چه کار کنند!!!!

آقای رییس از جنابعالی و همکاران عزیزتان بخاطر حضور در میادین معلم و نماز و خیابان امام و جریمه کردن خودروهای بدون بستن کمربند تشکر می کنیم . اما باید بدانیم میانه فقط این چند نقطه نیست . آیا در قانون نوشته نشده است که جریمه تجاوز به حریم پیاده چیست؟ بعضی از نمایشگاهها خودروهای خود را به هر صورتی که تمایل داشته باشند پارک می کنند و کسی معترض نیست!

آقای رییس بستن کمربند الزامی است ! چرا فقط در خیابان معلم شمالی و میدان معلم!

آقای رییس دوبله پارک جریمه دارد ؟ پس چرا روبروی شهرداری شاهد آن هستیم .

آقای رییس چرا رانندگان بجای آنکه مابین دو خطوط رانندگی کنند از وسط آن رانندگی می کنند؟

آقای رییس یک پیشنهاد : بیایید مشکل را حل کنیم . مشکل باید ریشه ای حل شود. دیگر از ما گذشت . ما نمی توانیم خوب رانندگی کنیم چون به بی نطمی عادت کردیم . راننده تاکسی هر کجا بخواهد نگه می دارد و هر جوری دلش بخواهد می تازد. آقای رییس احداث پارک ترافیک در شهر ضروری است و باید کودکان را آموزش داد تا شاید نسل آینده بتواند به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند.

و تقاضا داریم که در ایام عید تایمر چراغهای راهنمایی را یا کلا خاموش کنید و یا 24 ساعته کار کند . عزیز برادر شبها تایمر آن را کاهش دهید تا راننده متوجه باشد که باید ترمز کند نه گاز !!!!!

یک پیشنهاد دیگر تقاطع خیابان امام با معلم شمالی بار ترافیک زیادی دارد . وجود یک مامور راهنمایی و رانندگی در این تقاطع برای جلوگیری از ترافیک امری ضروری است .

در صورت توقف حمل با چرثقیل: ای کاش قانون را بهتر از اینها اجرا کنیم . بنده که خودروی خود را خلاف نگه می دارم با چرثقیل حمل شود تا هم برای بنده مشکلاتی پیش بیایید و هم درس عبرتی برای دیگران باشد. بهتر است خود شما نیز در سطح شهر حضوری گرم داشته باشید.

آقای رییس توقف روی خطوط عابر جریمه دارد . بهتر است این خطوط در سطح شهر بازنگری شود تا عیب و ایراد آن برطرف شود .

 

1
2
1 2