- ارسال کننده: بین الحرمین تاریخ: ۹۲/۰۹/۲۸

نماینده مجلس: تنها جرم ایران و ایرانیان استقلال خواهی است

 

  نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها جرم ایران و ایرانیان استقلال خواهی است.

 

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدعلی مددی روز چهارشنبه در مجمع عالی بسیج با عنوان راهکارهای پیشنهادی کارگروه اقتصادی جهت تحقق حماسه اقتصادی افزود: 35 سال است که به خاطر این استقلال خواهی از سوی استکبار جهانی و دولت های منطقه تحت فشار قرار می گیریم.

وی یادآوری کرد: در این مدت به دلیل آزادی برای تصمیم گیری و حفظ عزت و عظمت انسانی مورد هجمه های مختلفی همچون هشت سال جنگ تحمیلی، تهاجم فرهنگی قرار گرفته و امروز نیز شاهد تحریم های ناجوانمردانه از سوی دشمنان اسلام هستیم.

مددی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: باید به خاطر حفظ ارزش ها، عزت مردم کشور و حقوق اساسی آنها در مقابل حرکت ناجوانمردانه استکبار مقاومت کنیم.

وی تنها راه برون رفت از بحران اقتصادی را اقتصاد مقاومتی پویا و متناسب با سیاست های امنیتی کشور عنوان و اضافه کرد: تدوین و اجرای بخشنامه های اقتصاد مقاومتی امری ضروری است که با آسیب شناسی و رفع موانع و نیازمندی ها باید عملیاتی شود.

نماینده مردم میانه در خانه ملت، تنظیم نظام آموزشی بر مبنای اقتصاد مقاومتی، اصلاح نظام تبلیغاتی و تبدیل آن به فرهنگ را از دیگر مراحل تحقق اقتصاد مقاومتی اعلام کرد.

1
1