- ارسال کننده: اسماعیل مختاری تاریخ: ۹۲/۰۸/۲۳

بنابر شنیده ها یکی از شهدای آرمیده در مزار شهدای گمنام میانه شناسایی شده است.

بنابر شنیده ها، یکی از شهدای آرمیده در مزار شهدای گمنام میانه توسط یکی از همشهریان زائر این مزار در پارک جنگلی میانه، شناسایی شده است. ایشان در چند خواب پیاپی شهیدی مشهدی از شهدای این مزار را زیارت کرده که از وی می خواسته محل دفنش را به خانواده اش اطلاع دهد و از مادرش بخواهد که در فراق او بی تابی نکند. این همشهری نیز تصمیم به مراجعه به نشانی منزل شهید می گیرد تا از صحت موضوع مطمئن شود و در پی این مراجعات و انجام آزمایشات دی ان ای، صحت موضوع کشف شده ولی خانواده ی شهید راضی به انتقال یا تغییر سنگ مزار و ... نشده اند.

مزاتر شهدای گمنام، پارک جنگلی میانه

صرف نظر از صحت این خبر با این جزئیات شایع شده در میانه، با توجه به اینکه اتفاق مشابهی در محل دیگری به تازگی رخ داد و در رسانه ها از جمله شبکه های تلویزیون به آن پرداخته شد، مشخص شد که نمونه هایی از دی ان ای شهدای گمنام در مرکزی تهیه و نگهداری شده تا در آزمایشات بعدی مورد استفاده قرار گیرد. این سوال مطرح می شود که چرا این آزمایشات برای تمامی این شهدا و خانواده هایشان انجام نشده؟ آیا به علت محدودیت هزینه و تعدد موارد بوده است یا سختی کار از نظر علمی یا نامطمئن بودن امکان تطبیق نتیجه آزمایشات و...؟!

از دوستان علاقمند به کارهای خبری خواهشمندم خبر فوق را در صورت امکان تماس با منابع مطلع، بررسی و عموم را در جریان تائید یا تکذیبش قرار دهند.

مزار شهدای گمنام در پارک جنگلی میانه

1
1