- ارسال کننده: صرفا جهت اطلاع تاریخ: ۹۲/۰۸/۱۱

ایستگاه بیستم(گامهای اساسی عمران شهرداری برای ساماندهی ورودی های شهر؟؟؟)

هدف از مطلب بیستم صرفاً جهت اطلاع!

ساماندهی ورودی های شهر

 

ورودی های شهر میانه اونقدر مشهور شدند که دیگه میشه اون ها رو نماد شهر میانه دونست .

این ورودی های شهر چه ها که نکردند ! در حرف های انتخاباتی شرکت کردند ، رای جذب کردند ، کاسب های این مناطق رو دچار زحمت کردند و ... جداً وزنه ای هستند برای خودشون .

چندی پیش مطلب امیدوار کننده ای روابط عمومی شهر زد که نشون میداد شهرداری به جنگ این ورودی ها رفته و قصد محو کردن این شعار انتخاباتی رو داره و تصاویر کاملاً حرفه ای این مطلب هم نشون میداد که دیگه همه چی تمومه .

 http://www.miyanali.com/miyanehir/235

 

مثلا شما این تصویر روابط عمومی شهرداری رو ببینید :

ورودیها

حالا تصویری که توسط کارگروه صرفاً جهت اطلاع تهیه شده از همین محل رو ببینید :

ورودی شهر

 

حدود 10-20 سانتی این آسفالت ها از هم اختلاف سطح دارند و در تصویری اول طوری انداخته شده که اگر راهمون به این مسیر ها نیوفته فکر می کنیم ورودی های شهر دیگه مشکلی ندارند .

هر چند این مطلب که یک ماه پیش توسط روابط عمومی شهرداری زده شده بود و این امید داده شده بود که شاهد حل مشکل ورودی های خواهیم بود ، ولی الان که به بیرون نگاه کنید میبینید که بارون پاییزی شروع شده بعدشم که زمستون... پس رفت به سه چهار ماه دیگه ، ای کاش یه کاری رو تموم می کردن بعد اطلاع رسانی می کردند .

 

حالا با هم چند عکس دیگه رو از ورودی های شهر از سمت تبریز رو ببینیم :

ورودی شهر

ورودی شهر

 

ورودی شهر

 

ورودی شهر

 

ورودی شهر

 

خب وضعیت غیر هم سطح بودن جاده ها کاملاً مشخصه .

باید ببینیم که زمان حل کامل این ورودی ها رو روابط عمومی کی اعلام می کنه ؟ راستی آقای روابط عمومی لطفاً تاریخ دقیق بگید این بزودی ها دیگه تکراری شدند . تشکر

حالا جدا از بحث شهرداری و اینا ، نمایندگان میانه جواب بدند :

چرا در این راستا قدمی بر نمی دارید که هماهنگی های لازم انجام بشه و شهرداری توپ رو به اداره راه و بالعکس نندازند و پاسکاری صورت نگیره ؟ شما که مطالب مساعدت آسفالت راه فلان روستای دور افتاده رو از وزیر و معاون می گیرید و تو سایت می زنید ، نمی تونید یه 10 20 متر ورودی خود شهر رو حل کنید؟

اگه نمی تونید برای این شهر این کار کوچیک و پیش پا افتاده رو هم انجام بدید پس امیدوار به رای آوری از این شهر نباشید و برید از همون فلان روستا که راهشو هم هنوز آسفالت نکردید رای تون رو بگیرد .

 

با ما باشید تا سری بعد صرفاً جهت اطلاع

 نکته :

مطالب با عنوان ((صرفاً جهت اطلاع!)) فقط در وب سایت میانالی انتشار میابد ، اگر مطلبی با این عنوان را در سایت و یا وبلاگ دیگری بدون اشاره به نام وب سایت میانالی ما مشاهده کردید توسط ما درج نشده و ارتباطی به ما ندارد.

1
1