- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر مهندس حسینی تاریخ: ۹۲/۰۴/۰۷

نشست کمیته های مشورتی دفتر مهندس حسینی

عصر پنجشنبه 92/4/6 نشست کمیته های مشورتی دفتر مهندس حسینی با معرفی جناب آقای قمری به عنوان مشاور و مسئول این کمیته ها و با حضور روسای محترم ادارات و منتخبین شورای شهر و جمعی از نخبگان شهر، در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میانه برگزار شد.این کمیته ها به منظور بهره گیری از توان علمی و تجربه نخبگان شهر تشکیل یافته است.

مهندس حسینی نماینده مردم شهرستان میانه ضمن قدردانی از حضور مدعوین به تشریح نکاتی در مورد مسائل کلان کشور و هم چنین حوزه انتخابی خویش پرداخت.

ایشان خاطر نشان کرد: کمبود اعتبار و نقدینگی مشکل اصلی در اجرای پروژه های عمرانی است که امیدواریم در دولت تدبیر ، تدبیری اساسی در این زمینه اندیشیده شود.البته با شناختی که از برادر ارجمندم جناب آقای دکتر روحانی دارم تردیدی ندارم که دولت ایشان، موفق عمل خواهد کرد.هم چنین از همکاران خود در مجلس نیز میخواهم اگر دلیل قانع کننده ای برای رد افراد معرفی شده برای تصدی وزارت خانه ندارند بی جهت دنبال مسائل حاشیه ای نباشند و همکاری مثبتی با دولت داشته باشند.

نماینده مردم میانه در خصوص فرمانداری ویژه خاطر نشان کرد: کارهای مربوط به ارتقا ادارات در حال انجام است. ضمن اینکه تعدادی از سازمانها که قبلا در میانه فعالیتی نداشتند به زودی دایر خواهند شد که این مسئله علاوه بر عدم مراجعه به مرکز استان موجب اشتغال نیز خواهد شد.در خصوص ارتقا بخشداری ترکمانچای به فرمانداری نیز افزودند: با حضور در فتر ریاست محترم جمهوری نامه ای به ایشان دادم و لزوم ایجاد فرمانداری در این منطقه را خدمتشان یادآور شدم و منتظر جواب دولت هستم.

در ادامه،مهندس حسینی با اشاره به تاخیر خود در جلسه روز سه شنبه مجلس افزود: بنده جزو نمایندگانی هستم که بندرت از مرخصی قانونی ام استفاده میکنم اما تاخیر 7 دقیقه ای به علت مشکلی که در مسیر پیش آمد موجب شد نام من هم در جمع 15نماینده تاخیر کننده قرائت شود.کسب اطلاع از حضور نماینده در محل کارش حق شهروند است اما نباید بیش از حد حساسیت به خرج داده شود.

در پاسخ به سوال یکی از حاضرین مبنی بر وجود اختلاف بین دو نماینده شهر، مهندس حسینی گفت: با آقای مددی هیچ مشکلی ندارم حتی در آغاز فعالیت مجلس خواستار ایجاد دفتر مردمی مشترک بودم که مورد توافق ایشان قرار نگرفت.اختلاف نظر بین دو نماینده طبیعی است.اما از ریش سفیدان جمع حاضر و هم چنین اعضای شورای شهر میخواهم متولی تقسیم کار بین دو نماینده شوند.برخی از کارها که در تخصص آقای مددی است ایشان پیگیری کنند و کارهایی که در تخصص و توان بنده هست به اینجانب محول نمایند .

پس از صحبت های مهندس حسینی جناب آقای قمری به عنوان مسئول کمیته های مشورتی به بیان اهداف کمیته ها و نقش آنها  پرداختند.

آقایان بهبودی ، نعمت زاده و بابایی از دیگران نفراتی بودند که پشت تریبون قرار گرفتند و ضمن بیان نظرات و دیدگاههای خود ، خواستار همکاری و وحدت بین مسئولین شهر شدند.

لازم به یادآوری است کمیته های مشورتی و تخصصی دفتر مهندسی حسینی در آینده ای نزدیک فراخوان عمومی جهت جذب بیشتر شهروندان گرامی در این کمیته ها ، منتشر خواهد کرد.

 

1
1