- ارسال کننده: امید کوهی تاریخ: ۹۲/۰۴/۰۲

مصاحبه اختصاصی با آقای حاج احد یوسفی نفر سوم انتخابات چهارمین دوره شواری اسلامی شهر میانه

با سلام و عرض ادب خدمت تمامی مشهریان عزیز 

 آقای حاج احد یوسفی یکی از اعضای شورای اسلامی شهر میانه که با رای 5792 نفری در انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر میانه  بعنوان نفر سوم در جمع 9 کاندیدای پیروز انتخابات ، وارد شواری اسلامی میانه شدند . در این مطلب قصد دارم مصاحبه ای رو که با ایشان ترتیب داده ام خدمت شما بزرگواران ارائه کنم و ان شاالله در روز های آینده سعی خواهم کرد گزارشات گرفته شده از اعضای دیگر منتخب شما عزیزان را  براتون آماده و در سایت قرار بدم .

مصاحبه اختصاصی با آقای حاج احد یوسفی نفر سوم انتخابات چهارمین دوره شواری اسلامی شهر میانه

سوال اول : لطفا خودتون را برای ما معرفی کنید ؟

به نام خدا 

 بنده احد یوسفی متولد سال 1338 در شهرستان میانه 

سوال دوم  : آقای یوسفی از تحصیلات و سوابق خودتون مختصری برامون شرح بدید ؟

بنده دوران تحصیلی خود را از ابتدایی تا مقطع پایان متوسطه در مدارس میانه ، از جمله مدارس بحری ، مطهری فعلی و بوعلی سینا پشت سر گذاشتم و با کسب رتبه قبولی در سال 1358 در مرکز تربیت معلم شهید رجایی تبریز تحصیل و در سال 1360 موفق به اخذ مدرک فوق دیپلم شدم ، در سال 1369 در مقطع کارشناسی مرکز آموزش ضمن خدمت فرهنگیان ، علامه امینی تبریز پذیرفته شدم و در سال 1371 موفق به اخذ مدرک کارشناسی شدم و از سال 1360 تا 1374 بعنوان دبیر در مدارس ، کارشناس تربیتی اداره و مسئول هسته مشاور آموزش پرورش بودم .در طی این سالها بعنوان کارشناس ، عضو کمیته های فرهنگی ، ورزشی و اجتماعی اداره آموزش و پرورش بودم که با دعوت فرمانداری محترم وقت شهرستان جهت خدمت به وزارت محترم کشور انتقال و از سال 1374 تا 1389 بعنوان بخشدار بخش های کندوان و ترکمنچای ادامه خدمت دادم و بیش از 30 سال خدمت صادقانه از بخشداری ترکمنچای به افتخار بازنشستگی رسیدم .

 

سوال سوم : آقای یوسفی مسئولیت هایی که در طول خدمت 30 ساله خود داشتید رو بگید ؟

بنده در طول این 30 سال بخشدار بخش کندوان به مرکزیت ترک بمدت 11 سال ، بخشدار بخش ترکمنچای بمدت 4 سال ، عضو ثابت و رسمی اکثر جلسات اداری در سطح شهرستان ، مسئول و ناظر بر موفقیتها و فعالیت شهرداریها و شوراهای شهر ترک و ترکمنچای بمدت 15 سال ، وهمچنین مسئول برگزاری تمامی انتخابات برگزار شده در طول دوره 15 ساله خدمتم در سمت بخشداری ، مدیریت منطقه ، ادارات و نهاد ها مستقر در بخشها و مسولیت اجرایی انتخابات بودم .

از دیگر مسئولیت هایم میتوان به  قائم مقام اجرایی مسابقات المپیاد ورزشی دانش آموزان کشور، مسئول هیات فوتبال شهرستان میانه به مدت 7 سال ، مسئول و کارشناس مسائل تربیت بدنی و... اشاره کرد .

سوال چهارم : آقای یوسفی در دوران بازنشستگی در چه سمت هایی مشغول به خدمت بودید ؟

بنده در دوران بازنشستگی عضو اعضای معین بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان میانه و همچنین عضو مجمع خیرین مدرسه ساز بودم و همه این موارد ذکر شده وظیفه بوده در راستای کسب رضای حق تعالی .

 

سوال چهارم : آقای یوسفی این سوال بنده شاید متفاوت تر از سوالات قبلی باشد و اونم اینه که ترکیب 9 نفره شورای فعلی را چگونه ارزیابی میکنید ؟

خوشبختانه با توجه به کثرت کاندیدها در این دوره که با شجاعت و شهامت به صحنه آمده بودند مردم با شایستگی تمام  قوی ترین و عالی ترین افراد را انتخاب کردند که از نظر بنده میتوان نمره قبولی به این جمع انتخاب شده داد.

 از نظر بنده بالای 70 درصد جمع حاضر آن چیزی بود که من در ذهنم به آن فکر میکردم و محقق شد و میتواند جایگاهی خوبی برای شورا در این دوره تعریف شود .

سوال پنجم : معیار ملاک شما برای انتخاب شهردار و ویژه گی های یک شهردار از دیدگاه شما چیست ؟

مهم ترین مسئله بنظر من برنامه های  ارائه شده شورا  به شهرداری میباشد  البته من اعتقاد دارم شهردار بهتر است بومی باشد و با تجربه و همچنین فکر توسعه و دیدگاه توسعه در کنار اجرایی بودن آن فرد و قدرت برنامه ریزی و مشارکت عموم در طرح ها از تفکرات این فرد در طول دوران خدمت خود باشد .

 

سوال ششم : مشکل اساسی شهرستان میانه را در حال حاضر چه چیزی میدانید ؟ و اولویت طرح های مهم خودتون رو برای ما نام ببرید ؟

مهم ترین برنامه بنده وظایف شورا میباشد که معتقدم برخی از ، بند و تبصره های آن مورد مظلومیت قرار گرفته و باعث این شده که محرومیت خدماتی در سطح شهر بوجود بیاید و باید میدان فکری میان مردم و شوار باز شود تا ارتباط صادقانه و خالصانه برقرار شود و شورا نمی تواند به تنهایی از عهده مشکلات شهری بر آید . بنده قول این را میدهم که یک روحیه همکاری و همراهی بین شورا و صاحب نظران و نخبگان در کارگروه های کنار شوار تشکیل و تا خواسته های این عزیزان را جامع عمل بپوشانیم و فکر میکنم اکثر مسئولین و اعضا شورا از این طرح و ایجاد این چنین جایگاهی استقبال کنند .

امنیت کاری ، امنیت شغلی یکی دیگر از مشکلات شهر میانه است که مانع ورود سرمایه گذارها به شهر میانه میشود  که باید در این زمینه کارهای زیادی انجام شود و در اولیت طرح ها و کارهای بنده خواهند بود. مشکلات زیاد است از جمله در خصوص فضای سبز ، توسعه شهر ، عمران و آبادانی ، ورودی و خروجی های شهر ، طرح اطراف مسجد جامع و کارها و طرح های نیمه تمام شورای قبلی از اولیت کاری بنده خواهند بود . 

 

سوال آخر : هر سخنی با مردم شریف شهر میانه دارید بفرمایید .

من اعتقاد دارم مردم به برنامه های بنده رای دادند چون من از بعد تبلیغاتی وارد نشدم و چون مردم عهد و پیمان خود را با طرح ها من بسته اند ، من هم به نوبه خود قاطعانه وارد صحنه شورا خواهم شد تا این طرح ها را عملی کنم و هر شش ماه یک بار اطلاع رسانی در خصوص کارهای انجام شده داشته باشم . مردم نباید بین خود و شورا فاصله ای بیندازند و باید از منتخبین خود سوال و نقد منصفانه کنند و جواب خواسته های خود را بگیرند وپیگیر مسائل باشند .

در آخر از شما تشکر میکنم که وقتتون رو در اختیار بنده برای تهیه این گزارش گذاشتید امیدواریم بتوانیم با گروه خبری و عزیزان فعال در زمینه خبر یاری گر شما اعضای منتخب مردم در طول دوره خدمتان در شورای اسلامی شهر میانه باشیم و روز به روز شاهد پیشرفت و آبادانی شهر میانه باشیم 

 

من هم تشکر میکنم از شما و از اینکه در راستای اطلاع رسانی و انعکاس اخبار در شهرستان میانه فعالیت میکنید و این فعالیت ها موجب روشن تر شدن حقایق و آکاهی مردم نسبت به مسائل در فضای تبادل اطلاعات خواهد شد

 

1
1