- ارسال کننده: امید کوهی تاریخ: ۹۲/۰۳/۱۴

برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) و ارتحال حضرت امام خمینی در مسجد جامع شهرستان میانه

به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم(ع) و بیست وچهارمین سالروز ارتحال حضرت امام خمینی"ره" مراسم استثنایی وباشکوهی با حضور اقشار مختلف مردم شهید پرور و انقلابی شهرستان میانه و بسیجیان سلحشور در محل مسجد جامع شهرستان میانه برگزار شد .

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین علی تقوی آزاد نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه میانه اظهار کرد: تا زمان قبل از حضرت امام ، به جز روضه ، مساجد و نماز سایر جنبه های اسلام از جمله قدرت سیاسی اسلام مطرح نشده بود که امام (ره) آن را مطرح کردند تا عدم جدایی دین از سیاست به اثبات رسد.
وی با بیان اینکه کلیه ساستمداران دنیا بر این باور بودند که با دست خالی نمی توان در مقابل ابرقدرتهاایستاد افزود: خلاف این امر با توکل ملت ایران بر خدا و رهبری توانمندانه امام (ره) ثابت شد.
تقوی آزاد بر حفظ سربلندی ملت ایران تا کید کرده گفت: ملت ایران با حضور حداکثری خود در انتخابات و ایجاد حماسه ای دیگر بر سرافرازی و اقتدار خود و نظام خواهند افزود.
وی همچنین با تاکید بر فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور حداکثری و انتخابی هوشمندانه بیان کرد: این انتخابات اهمیت بسزایی دارد پس ضروری است تا مردم با حضور حداکثری در انتخابات ،فردی لایق ، مدیر و مدبر ، آگاه ، شجاع و ولایت مدار را انتخاب کنند که ادامه دهنده حماسه سیاسی و اقتصادی بوده و درد نظام و جامعه را چاره سازباشد.
در این مراسم مداحان اهل بیت عصمت و طهارت به مداحی پرداختند.  
گفتنی است شب گذشته در ساعت 22 کاروان 850 نفره زیارتی مرقد مطهر امام (ره) در قالب 19 اتوبوس با بدرقه مردم و مسئولین در مقابل سپاه ناحیه میانه برای تجدید بیعت با بنیانگذار کبیر انقلاب و آرمانهای ایشان راهی تهران شدند.

 

 

 

 

 

 

1
2
1 2