- ارسال کننده: لبیک یا مهدی(سرباز ولایت33) تاریخ: ۹۱/۰۹/۲۲

برگزاری کارگاه جنگ نرم در سپاه میانه

مسئول فرهنگ اجتماعی سپاه میانه : مهمترین ابزار دشمن در جنگ نرم ، رسانه بوده و مهمترین توطئه اش ، ورود به فرهنگ و سبگ زندگی ملت و استحاله فرهنگی، نابودی فرهنگ و باورهای ملت ایران است .

کارگاه مقابله با جنگ نرم با شرکت کلیه کارکنان رسمی و وظیفه در حسینیه امام خمینی (ره) سپاه میانه برگزار شد .

    در این کارگاه مسئول فرهنگ اجتماعی ناحیه با اشاره به اینکه صاحبان قدرت در جهان با بهره گیری از افکار عمومی ، در جوامع تاثیرگذاری می کنند ، گفت : دشمن و استکبار جهانی در صدد است تا با در دست گرفتن افکار عمومی بر جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کند و مهمترین ابزار او در این زمینه ، رسانه بوده و مهمترین توطئه اش ، ورود به فرهنگ و سبگ زندگی ملت و استحاله فرهنگی، نابودی فرهنگ و باورهانی دینی ملت ایران است .

    وی تصریح کرد : دشمن از طریق تبلیغ ابتذال به وسیله فیلم های سینمایی و تئاتر مستهجن توسط عوامل داخلی و خارجی در حوزه ادبیات، نشریات  و شبکه های ماهواره ای فارسی زبان در صدد تغییر سبک زندگی مردم  با تبلیغ مدهای غربی و مصرف گرایی و بی بند و باری اخلاقی است .

    وی رهبری آگاه و متفکر ، بالا بودن سطح آگاهی  و شعور مردم  ، اعتقادات و باورهای دینی عمیق را از مهمترین فرصتها و ظرفیتهای موجود کشور در این جنگ دانسته خاطرنشان کرد اگر این ظرفیت ها را تقویت نماییم به راحتی خواهیم توانست در مقابل تهدیدات دشمن مقاومت کنیم و توطئه هایش را  خنثی کنیم .

روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه میانه 

1
2
1 2