- ارسال کننده: قادرحسن زاده تاریخ: ۹۱/۰۹/۰۹

قتل های اخیر در میانه سازمان یافته نبوده است

قتل هایی که اخیراً در شهرستان میانه اتفاق افتاده، سازمان یافته نبوده اند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار قافلان با بیان این مطلب گفت: قتل هایی که اخیراً در این شهرستان اتفاق افتاده سازمان یافته نبوده و به صورت اتفاقی صورت گرفته است.

سردار نصرتی که روز پنجشنبه برای شرکت در جلسه شورای اداری و شورای تامین شهرستان میانه، به این شهر سفر کرده بود، در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص تمهیدات نیروهای امنیتی و انتظامی شهرستان برای جلوگیری از تکرار اینگونه حوادث پرسیده بود، گفت: این که در طی چند هفته دو مورد قتل در شهرستان رخ داده قابل تامل است. ولی نیروهای انتظامی شهرستان با تمام قدرت برای پیشگیری و پیگیری وقوع چنین مواردی آماده اند.

سردار نصرتی با اطمینان دادن به خانواده های شهرستان افزود: چشم بیدار پلیس همواره مواظب امنیت و آسایش مردم است و با متعرضین به حریم افراد برخورد قاطعانه ای خواهیم کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همچنین ابراز امیدواری کرد که با توجه به سرنخ های خوبی که به دست آمده به زودی عامل یا عوامل مرتبط با قتل اخیری که صورت گرفته نیز مانند موارد قبل دستگیر و به دست قانون سپرده شوند.

اضافه می شود طی سه هفته اخیر دو مورد قتل با شرایط بسیار نامناسب در میانه اتفاق افتاده که بنابر اعلام پلیس عامل قتل اولی که به خاطر مسائل مالی بوده(طبق گفته پلیس)  دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده است و در مورد اخیر هم چون تحقیقات پلیس در جریان است توضیحی در مورد علل، قاتل یا قاتلان احتمالی داده نشده است.

عکس: رضا امامی

1
1