- ارسال کننده: اسماعیل مختاری تاریخ: ۹۱/۰۶/۲۳

چند خبر از موفقیتهای علمی و ورزشی دانش آموزان میانه

موفقیت افتخار آمیز دانش آموزان منطقه میانه در جشنواره خوارزمی تاریخ خبر :  20/06/91

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش میانه از 12 طرح ارسالی به جشنواره خوارزمی استان 5 طرح دانش آموزان منطقه میانه در مرحله استانی جشنواره برگزیده شده و به مرحله کشوری راه یافتند. گفتنی است که پس از بررسی در مرحله کشوری 6 دانش آموز در قالب 3 طرح جهت شرکت در مراسم کشوری و دفاعیه حضوری در شهریورماه به تهران اعزام شدند.  

درخشش دانش آموزان میانه ای در مسابقات کشتی کشوری  تاریخ خبر :  20/06/91
 
درخشش بی نظیر و کم سابقه دانش آموزان میانه ای در مسابقات کشتی کشوری دانش آموزان و کسب مقام اول کشوری در وزن 73 کیلو در رشته کشتی فرنگی توسط دانش آموز سینا جلیلی از مدرسه راهنمایی غیر دولتی فردوسی ، کسب مقام سوم کشوری در وزن 69 کیلو در رشته کشتی فرنگی توسط دانش آموز شایان عفیفی از مدرسه راهنمايي پسرانه فرهنگ و کسب مقام پنجم کشوری در وزن 62 کیلو در رشته کشتی فرنگی توسط دانش آموز حسین شهبازی از مدرسه راهنمايي پسرانه ولیعصر (عج) را به جامعه محترم فرهنگیان دانش آموزان عزیز و مردم شریف شهرستان میانه تبریک عرض می نمائیم. 

کسب مقام های کشوری در رشته شنا توسط دانش آموز میانه ای تاریخ خبر :  20/06/91
 
بر اساس گزارش اداره کل آموزش و پرورش استان دانش آموز سروش قندچی از دبیرستان پسرانه فرهنگ شهرستان میانه در مسابقات شنای قهرمانی آموزشگاه های کشور دو مدال طلا و یک مدال برنز را بدست آورد. به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش میانه دانش آموز سروش قندچی از دبیرستان پسرانه فرهنگ در مسابقات شنای قهرمانی آموزشگاه های كشور در ماده 50 متر کرال پشت و همچنین در ماده 100 متر کرال پشت مقام اول و در 200 متر مختلط انفرادی مقام سوم را کسب کرد که حاصل تلاش این دانش آموز دو مدال طلا و یک مدال برنز می باشد این موفقیت را به جامعه محترم فرهنگیان و دانش آموزان گرامی و مردم شریف شهرستان میانه تبریک عرض می نمائیم. 

http://www.ea.medu.ir/IranEduThms/theme2/cntntpge.php?pgid=31&rcid=637
http://www.ea.medu.ir/IranEduThms/theme2/cntntpge.php?pgid=31&rcid=636
http://www.ea.medu.ir/IranEduThms/theme2/cntntpge.php?pgid=31&rcid=635 

1
1