- ارسال کننده: هواداران مهندس سید بهلول حسینی تاریخ: ۹۱/۰۶/۱۷

در مجلس نهم پرداختن به دهکهای پایین عالی و دهکهای بالا حرام است

سیدبهلول حسینی گفت: از این به بعد در مجلس نهم پرداختن به دهكهاي پايين عالي ، دهكهاي متوسط خوب و دهكهاي بالا حرام ، بد و زشت است.
نماینده مردم میانه در بازدید رییس کمیسیون ، معدن و تجارت مجلس از فولاد آذربایجان میانه با تعریف اقتصاد مقاومتي براي شركتهاي دولتي افزود: در نظام اسلامي ريخت و پاش ممنوع بوده و درآمد كلان تنها براي مديران اشل اروپايي است .
وی با اشاره به استخدامها گفت : در اين كشور در استخدامها عدالتي حاكم نيست البته با گذشته كاري ندارم اما از اين به بعد كساني كه واقعااستحقاق دارند جذب خواهند شد.
حسینی با بیان اینکه توسعه فاز دوم فولاد قرار بود درسال 89 به پايان برسد افزود:با وجود نزدیکی و رفاقتی که با دولت دارم انتقاد هم دارم زیرا به جای اينكه درآمد ملي را معطوف به اشتغالزايي ، درآمد و توليد و ... کنیم، این درآمد را به حساب مردم واريز مي كنيم البته كليات كار كارخوبي است اما روزانه 110 ميليارد تومان به حساب مردم واريز كردن واقعاً فاجعه است .
وی با اشاره به عده مخالفين در مجلس هشتم برای عدم پرداخت یارانه ها گفت: اکثر شركتها طلبكارند ، تمام پروژه ها خوابيده و فشارآن بركارگران تحمیل شده اما بدانید که مجلس نهم تلاش خواهد کرد تا این پولها را به طرحهاي توسعه برگردانیم زیرا مردم از دولت جمهوری اسلامی در تسریع پروژه هاانتظار عدالت دارند.

1
1