- ارسال کننده: بیست مال ماست تاریخ: ۹۱/۰۳/۱۷

فرماندار شهرستان میانه از ایجاد مشاوره جوان درفرمانداری میانه خبرداد.

 

فرماندارشهرستان ميانه از ايجاد مشاوره جوان در فرمانداري خبرداد      
نوشته شده توسط روابط عمومی فرمانداری شهرستان میانه   
چهارشنبه, 17 خرداد 1391 ساعت 15:22

فرماندارشهرستان ميانه از ايجاد مشاوره جوان در فرمانداري براي شناسايي جوانان موفق در صحنه هاي علمي و ورزشي خبرداد.

 

خلفاپور در جلسه ساماندهي امور جوانان شهرستان ميانه يكي از حلقه هاي مفقوده شهرستان را شناسايي جوانان موفق در عرصه هاي مختلف عنوان كرد و گفت: بايد در راستاي شناسايي جوانان موفق شهرستان و نيز سهيم نمودن مردم درتجليل از اين قشر برنامه ريزي صحيح داشته و بستر مناسب را فراهم آوريم.
وي از مديران سازمانها خواست تا به افراد تحت پوشش و زيرمجموعه خود بيشتر توجه كرده و براي شناسايي افراد نخبه در حوزه هاي مختلف در بعد وسيع تلاش كرده و آنها را معرفي كنند؛ زيرا اين امر موجب  رشد و توسعه و ايجاد رقابت بوده همچنين  در روان سازي مسير پيشرفت كشور در عرصه هاي علمي و ورزشي موثر خواهد بود.
خلفاپور با بيان اينكه اگر كسي در زمينه اي نخبه نباشد نمي تواند در اين نظام كارائي كاملي داشته باشد گفت: در آينده بايد تمامي انتخابها بر اين اساس بوده و روزي به اين نقطه خواهيم رسيد كه افراد صاحب انديشه و فكر وارد عرصه شده و تحولات بنيادين ايجاد كنند.
 فرماندار با اشاره به اينكه در كشور از وجود سرمايه هاي انساني به صورت لازم و كافي بهره برداري نمي شود گفت: گرچه مركز نخبگان ايجاد شده اما مسير شناسايي و بهره برداري از اين افراد هموار نشده و در صدد هستيم تا با كمك نخبگان اين كار را انجام داده و در نخبگان داخل و خارج شهرستان را شناسایی كنيم.

 

1
1