- ارسال کننده: بیست مال ماست تاریخ: ۹۱/۰۳/۱۲

امام جمعه محترم میانه : سفرهای دولت ، به شعار محرومیت زدایی جامه عمل پوشاند

سفرهای دولت ، به شعار محرومیت زدایی جامه عمل پوشاند      
نوشته شده توسط روابط عمومی فرمانداری شهرستان میانه    
جمعه, 12 خرداد 1391 ساعت 14:40


 امام جمعه میانه با بیان اینکه سفرهای ریاست جمهوری از برنامه های مثبت دولت در کشور خصوصا مناطق محروم شناخته می شود گفت:سفرهای ریاست جمهوری درواقع جامعه عمل پوشاندن به شعار محرومیت زدایی است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حامدی افزود:در سایه حضور مسئولین بلند پایه نظام مشکلات کشور از جمله مناطق محروم از نزدیک مشاهده شده و چاره اندیشی می شود.
وی گزارشهای واصله در باب آبادانی و ایجاد زیر ساختها و امورات زیر بنایی در کشور را از برکات این سفرهای استانی خوانده گفت:سفرهای استانی ریاست محترم جمهوری در واقع ارتباط مستقیم مردم با مسئولین بلند پایه نظام وآشنایی مستقیم با مناطق مختلف کشور و رویت مشکلات از نزدیک است.
 حامدی حضور مسئولین بلندپایه کشور در مناطق مختلف کشور را از آرزوهای عموم عنوان کرد و افزود: فرمایش مکرر و خواسته بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نیز همواره به مسئولین این بود که بین خود و مردم فاصله ایجاد نکنند که الحمدالله امروز بااین حرکت مثبت دولت آقای احمدی نژاد شاهد عملی شدن آرزوی مردم و خواسته امام (ره) هستیم.
 امام جمعه میانه با بیان اینکه امروز شاهد شروع دور چهارم سفرها هستیم گفت: به عقیده شخصی من  این سفرهااز برنامه هایی است که دولت امکان اجرایی شدن آن را ثابت کرد.
 حامدی یکی از جنبه های شعار عملی « ما می توانیم» را در همین حرکت و برنامه دولت در دوران ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد ذکر کرد.
وی با بیان اینکه این سفرهایقیناً تاثیرات مثبتی دارداضافه کرد: وقتی مشکل به صورت حضوری و از نزدیک ملموس شود، برنامه ریزی برای حل آن دقیق تر خواهد بود.
 امام جمعه میانه اظهار امیدواری کرد که برنامه سفرهای هیئت دولت به صورت مستمر در دولتهای بعدی هم اجرا شود تا شاهد کاهش مشکلات مردم و جامعه باشیم.
 حامدی در پایان با اشاره به اینکه شهرستان میانه هم کم و بیش از برکات این سفرها برخوردار شده گفت: امیدواریم با حضور ریاست  محترم جمهوری در دور چهارم سفرها که بنا دارند در میانه هم حضور یابند مشکلات موجود بیشتر از پیش احصاء شده و پیگیریهای لازم بعمل آید تا شاهد عملی شدن کامل شعار محرومیت زدایی در منطقه باشیم.